СторінкиТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для учнів 5-6 класі НУШ (Уманського ліцею №3)

Дистанційна школа

14. 03. 2022 рік
Шановні здобувачі дистанційної освіти! Так склалась ситуація, що  знову під час карантину ми з вами продовжуємо спілкуватись через дистанційну школу.
Доброго дня, шановні учні ! 
 Нагадую, що завтра  продовжується навчання у дистанційному форматі. Для цього потрібно налаштувати ZOOM.  Щоденно переглядати мій блог та слідкувати за інформацією у вайбері.  Всі заняття будуть проходити за основним розкладом семестру. 
Рекомендую переглядати додатково такі сторінки: "Домашні завдання", "Карантин тести".
Якщо будуть питання, запитуйте.
 Продовжуємо вивчати наступний модуль "Волейбол" для  учнів 5, 6, 8, 10 класів.    
Виконати  ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ №1 розміщені на сторінці "ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ"
Вивчаючи модуль «Баскетбол» учні повині знати загальні положення: Історія розвитку баскетболу. Гігієна тіла, одягу, спортивної форми, режиму дня. Поняття про техніку гри. Основні правила гри. Поведінка під час змагань. Правила безпеки під час занять баскетболом.
Техніко - тактична підготовка:

5клас: Стійки, способи пересувань, зупинки, повороти на місці, ведення м’яча, передачі, кидки м’яча у кошик, подвійний крок.

6 клас: Пересування; ловіння і передачі  м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча; кидки однією рукою зверху;  подвійний крок, штрафний кидок, фінти.

8 клас: Різні способи пересувань, зупинок, ведень, передач, кидків м’яча;  подвійний крок, протидії атакувальним діям суперників.

10 клас: Чергування різноманітних стійок, пересувань, зупинок, поворотів, ведень, передач, кидків м’яча поєднаних із виконанням індивідуальні, групові й командні тактичних дій гравців в нападу і захисту.

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Класи

Навчальні нормативи

Рівень навчальних досягнень

Початковий

середній

достатній

Високий

5 клас

6 кидків м’яча (міні-баскетбольного або волейбольного) у кошик однією рукою від плеча, двома руками від грудей (дівчата), стоячи збоку на відстані 1,5 м від щита (кількість влучень):

 

Жодного влучного кидка

 

1

 

 

2 

 

3

 

передача м’яча у накреслене на стіні  коло (діаметр 60 см) на рівні  грудей учня/учениці  з відстані 3 м:        хлопці

дівчата

 

Жодної правильно виконаної передачі

 

 

2

1

 

 

 3

2

 

 

 5

4

6 клас

6 кидків однією рукою зверху(хл), двома руками від голови (дівчата), стоячи збоку на відстані 3 м від щита:

 Жодного влучного кидка

 

 1

 

  2

 

 3

10 передач м’яча (на місці) у парах на відстані 4 м одним із вивчених способів виконання: хлопці

          дівчата

 

Жодної правильно виконаної передачі

 

 3

1

 

 5

2

 

8

5

7 клас

Кидки м’яча після ведення та подвійного кроку (з 5-ти спроб)(хлопці і дівчата)

Жодного влучного кидка

 

 1

 

2

 

3

6 штрафних кидків (хлопці і дівчата):

 

Жодного влучного кидка

 

1

 

2

 

3

8 клас

7 кидків на відстані 3 м від щита однією рукою зверху (хлопці)

та двома руками зверху (дівчата):

 

 Жодного влучного кидка

 

1

 

 2

 

 3

7 штрафних кидків:

хлопці

дівчата

Жодного влучного кидка

 

1

1

 

2

2

 

4

3

9 клас

6  кидків на відстані 3 м від щита однією рукою зверху в стрибку (хлопці) та двома руками зверху дівчата:

 Жодного влучного кидка

1

 2

3

10 штрафних кидків:

               хлопці

               дівчата

Жодного влучного кидка

 1

1

 2

2

 5

4

Орієнтовні навчальні нормативи і вимоги 10 клас

Зміст навчального матеріалу

Рівень навчальних досягнень учнів

початковий

середній

достатній

високий

10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між  п’ятьма точками (кількість влучень):

юнаки

 

 

дівчата

 

 

 

жодного влучного кидка

жодного влучного кидка

 

 

 

1

 

 

1

 

 

 

3

 

 

3

 

 

 

5

 

 

4

10 штрафних кидків на точність (кількість влучень):    

юнаки

 

 дівчата

 

 жодної правильно виконаної передачі

жодної правильно виконаної передачі

 

 

2

 

 1

 

 

3

 

2

 

 

5

 

4

Зверніть увагу!!! Ми з вами закінчуємо вивчати модуль "Гімнастика".
Модуль «Гімнастика»
Додатковий комплекс на гнучкість.
-Сидячи на підлозі, ноги широко. Багаторазові нахили вперед.
-Сидячи на підлозі, одна нога відведена назад. нахили вперед. зміна положення ніг.
-Стоячи на колінах обережно сядьте на підлогу, спробуйте лягти назад, спираючись на руки.
-Ляжте га підлогу. Зробіть «міст» з положення лежачи.
-Ляжте на живіт. Спробуйте правою рукою взятися за праву ногу. Тепер те ж лівою.
-Спробуйте обома руками взятися за обидві ноги. Погойдатися на животі.
-Стоячи, одну ногу пряму поставте наприклад на край стола або стільця.
-Спробуйте повільно нахилитися донизу і торкнутися підлоги руками. піднімися і спробуй торкнутися руками ноги, що стоїть на стільці. Повторіть 4 рази і поміняйте позицію.
-Зробіть розтяжку, щоб зняти напругу. Лежачи на животі, руки в сторони на підлогу. Ліву ногу підніміть і відведіть вправо. Лежіть 20 сек. Вихідне положення. Те ж вліво.
-Тепер праву ногу підніміть і відведіть вліво.  Лежіть 20 сек. Поверніться назад.
 Домашнє завдання для відправки на платформу.

1. Зробіть вправи для розвитку гнучкості за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=AZB8nWh-LWE або додатковий комплекс з 8 вправ.

        2зробіть фото кожної вправи або відео виконання(за бажанням)

    3. згідно отриманих знань виконайте вправу нахил вперед з положення сидячи і заміряйте лінійкою власну гнучкість.

Гнучкість: нахил тулуба вперед із по­ложення сидячи (см)

Норми оцінювання:

початковий

середній

достатній

високий

в сантиметрах

Хлопчики 5 клас

До 2

2

3

5

Дівчатка 5 клас

До 5

5

7

10

Хлопчики 6 клас

До2

2

4

6

Дівчатка 6 клас

До 6

6

8

11

Хлопчики 8 клас

До 2

2

5

8

Дівчатка 8 клас

До 8

8

10

13

Юнаки 10 клас

до 3

3

6

10

Дівчата 10 клас

до 11

11

15

18

Зверніть увагу!  В зв'язку з вивченням модуля "Футбол" учням 5-10 класів потрібно виконати додаткові завдання з жонглювання м'яча:

Зміст нормативів з футболу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Жонглювання з м'ячем

х

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

5 клас   - 3 спроби

 

д

1

2

3

4

5

6

7

8

8

9

10

11

Жонглювання з м'ячем з 3 спроб

х

1

2

3

4

5

6

7

8

10

12

14

16

7 клас – 3 спроби

 

д

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Жонглювання з м'ячем з  3 спроб

ю

3

4

5

6

7

8

9

12

14

16

18

20

9 клас – 3 спроби

 

д

3

4

5

6

7

7

8

8

8

10

13

15

Жонглювання з м'ячем з 3 спроб

х

4

5

6

8

10

12

14

16

18

20

22

24

10 клас – 3 спроби

 

д

3

5

6

7

9

11

13

15

16

18

20

22

В кого немає м'яча жонглюйте повітряною кулькою або власноруч виготовленим м'ячем з паперу і скотчу!

Додаткові завдання по предмету розміщені на сторінці блога: "Домашні завдання", "Карантин - тести".
Короткий відеозвіт виконання ДОМАШНІХ завдань відсилайте на вайбер за номером 0507865222, для оцінення вашої роботи під час карантину.

Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.
Молодший шкільний вік – найбільш відповідальний період у процесі формування особистості дитини. В цьому віці закладаються основи культури рухів, успішно засвоюються нові, раніш невідомі вправи і дії, фізкультурні знання. Саме у цьому віковому періоді „закладається і зміцнюється фундамент здоров’я та розвиток фізичних якостей, необхід-них для ефективної участі у різних формах рухової активності”

Наводжу орієнтовні правила проведення самостійних занять фізичними вправами, які слід дотримуватись   школярам.
1. Перш ніж почати самостійні заняття фізичними вправами, з'ясуєте стан свого здоров'я, фізичного розвитку і визначите рівень фізичної підготовленості.
2. Заняття обов'язково починайте з розминки, а по завершенні використовуйте процедури, що відновлюють (масаж, теплий душ, ванна).

РОЗМИНКА НА УРОЦІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ та під час самостійних занять.

Розминка на уроці фізичної культури та під час самостійнихзанять річ проста, але необхідна, саме вона дозволяє підготувати м"язи до виконання фізичних вправ і захищає дітей від отримання травм в процесі заняття.
Розминка – основа фізичної культури і вона повинна охоплювати все тіло по максимуму. Але це не вимагає тривалого часу і стандартний варіант охоплює10-15 хвилин. Крім основної програми розминки, кожен вид спорту потребує розігріву тієї групи м"язів, які будуть задіяні в процесі уроку.
В легкій атлетиці приділяється велика увага розминці ніг, в волейболі та баскетболі – розминці рук.
 Отже, стандартна розминка починається з верхньої частини тіла:
- обертання головою вправо, вліво по4-6 разів у кожну сторону;
- нахили голови вперед, назад, вліво, вправо.
Опускаємось нижче, проводимо вправи для верхнього плечового поясу:
-         ривки руками вверх, вниз на 4 рахунки;
-         ривки паралельно землі з поворотом тулуба;
-         руки до плечей, обертання вперед – назад на чотири рахунки.
Вправи для спини і живота:
-         обертання в попереку по колу (2-4 рази в кожному напрямку);
-         нахили вперед-назад на чотири рахунки;
-         нахили вліво-вправо на чотири рахунки.
Вправи для ніг:
-         випади вправо – вліво ( по 8 разів);
-         нахили в широкій позиції вперед-назад ( по 8 разів);
-         махи ногами;
-         стрибки.
Крім стандартного виду розминки кожен вид спорту вимагає  спеціальних вправ для розминки, які розігрівають ту групу м"язів, яка буде задіяна.
Спеціальна розминка для занять волейболом з набивними м’ячами вагою в 1 кг.
-         розминка проводиться в парах, відстань між учнями 5-7 метрів;
-         кидки набивного м’яча з-за голови (10-15 раз);
-         кидки м’яча від грудей (10-15 раз);
-         кидки м’яча над головою вперед – вверх (10-15раз);
-         кидки м’яча знизу (10-15 раз);
-         кидки м’яча правою, лівою руками з-за голови (10-15 раз).
Для легкої атлетики додаються вправи для розігріву ніг:
-         біг з високим підніманням стегна;
-         біг стрибками;
-         біг з закидом гомілки.
В сучасні легкій атлетиці налічується близько 60 різновидів вправ. Основою легкої атлетики є природний рух людини , тому спеціальна розминка включає в себе:
     -    стрибки в довжину з місця і з розбігу;
     -    стрибки вгору, з місця і з розбігу;
     -   стрибки на скакалці.
Виходячи з досвіду роботи  я рекомендую наступні правила розминки:
1.Проводити розминку до тепла розігрітого тіла;
2.Інтенсивність вправ варто підвищувати поступово.
3.Не затягувати розминку і не робити великої паузи міжпідготовчоюта основною частинами.
 Післядія розминкових вправ швидко згасає. Через 10-15 хвилин знижується рухливість у суглобах. Тому розминку можна віднести до допоміжного виду занять.
3. Пам’ятайте, що ефективність занять буде найбільш високою, якщо ви будете використовувати фізичні вправи разом із процедурами, що гартують, дотримувати гігієнічні умови, режим правильного харчування.
4. Намагайтеся дотримувати фізіологічні принципи тренування: поступове збільшення навантаження вправ, обсягу й інтенсивності фізич-них навантажень, правильне чергування навантажень і відпочинку між вправами, з урахуванням вашої тренованості і адекватності навантаження.
5. Пам’ятайте, що результати тренувань залежать від їхньої регулярності, тому великі перерви (4-5 днів) між заняттями знижують ефект попередніх занять.
6. Не прагніть досягнути високих результатів за короткий термін. Поспіх може привести до перевантаження організму і перевтоми.
7. Фізичні навантаження повинні відповідати вашим можливостям, тому їхню складність підвищуйте поступово, контролюючи реакцію організму на них.
8. Складаючи план занять, включайте вправи для розвитку всіх рухових якостей (швидкості, сили, гнучкості, витривалості, швидкісно-силових і координаційних якостей). 
9. Якщо відчули втому, то на наступних заняттях навантаження потрібно зменшити.
10. Якщо відчули нездужання, або якісь відхилення в стані здоров'я, перевтому припиніть заняття, порадьтеся з учителем або лікарем.
Ранкова гімнастика – необхідний компонент правильного режиму дня. Виконання фізичних вправ благополучно впливають на перехід від сну до бадьорості. Систематичні заняття ранковою гімнастикою стимулюють розвиток м'язів, особливо тих, які забезпечують правильну поставу, розвивають органи дихання і кровообігу. Виконання ранкової гімнастики допомагає вихован-ню організованості, дисциплінованості, пунктуальності, прищепленню самостійності до систематичних занять фізичними вправами.
Рекомендовані фізичні вправи для учнів під час самостійних занять. 
                                          Загальнорозвивальні вправи
Атлетичні вправи для учнів старших класів.

Результат пошуку зображень за запитом Домашні завдання з фізкультури для учнів
Комплекс вправ на 16 рахунків.
Результат пошуку зображень за запитом Домашні завдання з фізкультури для учнів
Вправи для формування правильної постави.

Результат пошуку зображень за запитом Домашні завдання з фізкультури для учнів
Результат пошуку зображень за запитом Домашні завдання з фізкультури для учнів
Вправи для працюючих за комп'ютером, які можна виконувати не встаючи з місця
               Сидячи на стільці, обіприся про його спинку. 
               Заведи руки за голову, зроби вдих і 3-5 разів сильно прогнися назад. Видихни.
               Повільно піднімай і опускай плечі.
Повільно покрутити головою вправо і вліво.
Потягнися, піднімаючи руки вгору, з глибоким вдихом і видихом.
Нахиляйся в сторони, торкаючись руками підлоги.
Поперемінно піднімай зігнуті ноги, спираючись руками на сидіння стільця.
               
                Вправи для зняття втоми за комп'ютером
Встань з крісла, витягни руки вперед, зчепивши при цьому пальці. Напруж м'язи рук і пальців на кілька секунд, потім розслабся, і так 15-20 разів.
Схопи руки за спиною в спільний кулак. Витягни груди вперед, злегка прогнувши спину, при цьому підведи стислі руки вгору до упору. Потім опусти руки і випрямся, роби 10-15 таких вправ.
Підніми руки вгору, схопившись разом. Роби нахили корпусу вліво і право хоча б 10 разів.
Зчепивши пальці за головою, здійснюй нахили в сторони, вперед і назад по черзі.
Сядь на стілець, спину при цьому тримай рівно. Потім роби кругові рухи головою, спочатку в одну сторону, потім в іншу.                       
                Вправи для очей при роботі за комп'ютером
Для розминки: щільно закрий очі і з силою замружся на кілька секунд. Відкрий очі і не моргай секунд 5-10.
Виконуй горизонтальні рухи очей зліва направо і навпаки.
Вертикальні рухи очима вгору-вниз.
Кругові рухи очима: за годинниковою

Тести з фізичної культури  5 клас

  1.  Пульс в спокої становить:

а).100 - 120 ударів в хвилину  б).60 - 90 ударів в хвилину  в).90 - 110 ударів в хвилину

  1. Як можна підтримати або поліпшити стан свого здоров'я?

а).вести здоровий спосіб життя  б).читати відповідну літературу  в).поважати старших

  1. Що не відноситься до складових здорового способу життя?

а).режим дня  б).загартовування  в).заняття фізкультурою  г).не дотримання правил особистої гігієни

  1. Що таке постава?

а).це пряма спина  б).це звична поза людини  в).це захворювання хребта

5. .Що не потрібно робити, щоб зуби були здоровими?

а).чистити їх два рази в день  б).їсти багато солодкого  в).відвідувати кабінет зубного лікаря

г).відмовитися від фруктів і овочів

  1. Які фізичні якості розвиваються на уроках легкої атлетики?

а).гнучкість  б).швидкість  в).витривалість  г.)спритність

  1. З чого необхідно починати загартовування?

а.) обливання холодною водою  б).обтирання  в.)сон при відкритій кватирці

г.)купання в холодній воді

  1. Що необхідно робити при ударі?

а.)покласти холодний компрес  б.)нічого не робити  в).накласти тугу пов'язку

 9.  У яких продуктах містяться білки?

Риба  молоко  хліб  масло

  1.  Швидкість це -

а).здатність виконувати рухи з великою амплітудою

б).це вміння швидко і точно виконувати складні по координації руху

в).здатність виконувати рухи в найкоротший проміжок часу

                                                         ЗАВДАННЯ для перевірки теоретичних знань
     з модуля «Футбол» для учнів 7-11 класів
Правила футболу
1. Виберіть правильну відповідь.
Футбольне поле на якому проводяться міжнародні змагання з футболу може мати такий розмір:
          а) 45?90 м
          б) 64?100 м;
          в) 75?110 м.
2. Коли розпочинаються функціональні обов’язки футбольного арбітра?
          а) з початком проведення розминки команд;
          б) з моменту його появи на футбольному полі;
          в) одночасно з подачею сигналу про початок гри.
3. Вкажіть, які з наступних дій у штрафній площі відповідають правилам гри у футбол:
          а) воротареві дозволяється грати руками;
          б) навмисна гра рукою польового гравця дає право призначити 11-метровий штрафний удар;
          в) при виконанні кутового удару фіксується положення „поза грою”;
          г) команда, яка захищається має право шикувати „стінку”.
4. Яка команда виконує початковий удар у футбольному матчі?
          а) команда господарів;
          б) команда гостей;
          в) команда, яка за жеребом отримала таке право.
5. Доповніть відповідь.
У комплект обов’язкової екіпіровки гравця у футболі входять такі предмети:
          а) футболка;
          б) шорти;
          в) гетри;
          г) __________ ;
          д) бутси.
6. Вкажіть мінімальне число гравців у команді, що дозволяє їй розпочати футбольну зустріч:
          а) 7; 
          б) 8;                         
          в) 9;
          г) 10;
          д) 11.
7. Чи дозволяється у футболі команді грати без воротаря?
          а) так;
          б) ні;
          в) дозволяється за умови неповного чисельного складу команди.
8. Хто дає дозвіл запасному гравцю вийти на футбольне поле?
          а) капітан команди;
          б) асистент арбітра;
          в) тренер команди;
          г) арбітр у полі.
9. Що контролює суддя в реєстраційному посвідчені гравця у футболі?
          а) наявність дискваліфікації;
          б) проходження медогляду;
          в) спортивний розряд;
          г) ігрове амплуа гравця.
10. Чи дозволяється у футболі штовхати суперника в боротьбі за м'яч у повітрі?
         а) так;
         б) ні;
         в) лише в межах власної штрафної площі.
11. Виберіть правильну відповідь.
Після виконання футболістом укидання, м’яч не потрапляє в поле і залишається за боковою лінією. Яким має бути рішення арбітра?
          а) запропонувати повторити вкидання м’яча гравцем тієї команди, яка його виконувала;
          б) призначити „спірний м’яч”;
          в) передати м’яч команді суперника.
12. Вкажіть основні обов’язки футбольного арбітра в полі:
          а) фіксувати всі порушення правил змагань;
          б) слідкувати за діями представників команд;
          в) погоджуватись з рішенням асистента арбітра;
          г) контролювати ігровий час.
13. Яке призначення півкола штрафної площі футбольного поля?
 а) півколо визначає місце шикування футбольної „стінки”;          
          б) у межах півкола воротареві дозволяється грати руками;
          в) півколо визначає відстань, на якій повинні перебувати футболісти під час виконання 11-метрового удару;
          г) у межах півкола не дозволяється виконувати штрафний удар.
14. Чи дозволяється команді змінювати кольори форми у перерві футбольного матчу?
          а) так;
          б) ні;
          в) дозволяється лише за умови заміни кольорів футбольної форми обох команд.
15. Що обов’язково повинен мати арбітр у полі, виходячи судити спортивну зустріч з футболу?
          а) 2 секундоміри;
          б) прапорець;
          в) попереджувальні карточки.
16. Виберіть правильну відповідь.
Радіус кутового сектора футбольного поля дорівнює:
          а) 0,5 м;                     
          б) 1 м ;
          в) 1,5 м.
17. Вкажіть основні обов’язки асистента арбітра у футболі:
          а) контролювати заміни гравців;
          б) визначати положення „поза грою”;
          в) слідкувати за об’ємом і масою м’яча;
          г) фіксувати ігровий час.
18. Протягом якого часу в ігрових епізодах воротареві у футболі дозволяється тримати м’яч у руках?
          а) не більше 4 секунд;
          б) не більше 6 секунд;
          в) не більше 8 секунд;
          г) не більше 10 секунд.
19. Яким має бути рішення футбольного арбітра, якщо м’яч під час гри потрапляє в його асистента, який перебував на полі?
          а) зупинити гру і призначити „спірний м’яч”;
          б) призначити вкидання м’яча із-за бокової лінії;
          в) продовжити гру;
          г) призначити вільний удар на користь команди, яка володіла м’ячем.
20. Чи може футболіст, який володіє м'ячем, штовхати суперника плечем у плече?
          а) так;
          б) ні;
          в) тільки на половині поля суперника.
21. Які дії гравців не заборонені у футболі?
          а) воротареві брати м’яч у руки після передачі йому ногою партнером по команді;
          б) небезпечно грати по відношенню до суперника;
          в) штовхати на ігровій відстані суперника плечем у плече;
          г) словами або діями висловлювати незадоволення рішеннями арбітра.
22. Виберіть правильну відповідь.
М’яч після удару футболіста потрапляє в арбітра, який перебуває у межах поля, і рикошетом влітає у ворота. Яким має бути рішення арбітра?
          а) призначити удар від воріт;
          б) призначити „спірний м’яч”;
          в) призначити кутовий удар;
          г) зафіксувати взяття воріт.
23. Чи зобов’язаний футбольний арбітр погодитися з думкою свого асистента у тому випадку, якщо він не помітив порушення правил гравцем?
          а) так;
          б) ні;
          в) остаточне рішення завжди за арбітром.
24. У яких випадках суддя в футболі має право поміняти м’яч?
          а) маса м’яча більша стандартної;
          б) тиск м’яча не відповідає нормам;
          в) м’яч кольоровий.
25. Як поновлюється футбольний матч, якщо зупинка відбулася із-за помилки арбітра?
          а) штрафним ударом;
          б) вільним ударом;
          в) „спірним м’ячем”;
          г) укиданням м’яча із-за бокової лінії.
26. Після яких ударів у футболі, м’яч забитий безпосередньо у ворота суперника буде зарахований?
          а) штрафного удару;
          б) кутового удару;
          в) початкового удару;
          г) вільного удару.
27. Чи фіксується положення „поза грою” під час поновлення футбольного матчу „спірним м'ячем”?
          а) так;
          б) ні.
28. У яких із вказаних випадків під час гри в футбол нападаючий не є в положенні „поза грою”, хоча між ним і лінією воріт суперника немає 2-х гравців?
         а) при виконанні вільного удару;
         б) при подачі кутового удару;
         в) при виконанні штрафного удару;
         г) при вкиданні м’яча із-за бокової лінії.
29. Чи надається перерва між двома таймами додаткового часу у футболі?
          а) так;
          б) ні.
30. Виберіть правильну відповідь.
Воротар у штрафній площі футбольного поля контролює м’яч руками протягом 4 – 5 секунд, після чого опускає його на землю і веде ногами. М’яч перебуває у воротаря 10 – 15 секунд і він не поспішає вводити його у гру. Яким має бути рішення арбітра?
          а) зупинити гру і призначити вільний удар на користь команди суперника;
          б) продовжувати гру;
          в) винести воротареві попередження і призначити штрафний удар.
31. Якими можуть бути дії футбольного арбітра після зупинки гри із-за помилки гравців?
          а) призначити вільний удар;
          б) призначити штрафний удар;
          в) розпочати гру „спірним м’ячем”.
32. Коли арбітр у футболі не зупиняє гру, хоча гравець знаходиться в положенні „поза грою”?
          а) при виконанні кутового удару;
          б) при ударі від воріт;
          в) при виконанні штрафного удару;
          г) при вкиданні м’яча із-за бокової лінії.
33. Чи є тотожними терміни „додатковий час” і „компенсований час” у футболі?
          а) так;
          б) ні.
34.  Вкажіть, які права має капітан команди у футболі:
          а) фіксувати положення „поза грою”;
          б) повідомляти суддю про заміну гравця;
          в) підписувати протокол гри.
35. За які з наступних порушень призначається вільний удар у футболі?
          а) гравець знаходиться у положенні „поза грою”;
          б) гравець користується недозволеним технічним прийомом;
          в) гравець штовхає суперника плечем у спину.
36. Чи може футбольний арбітр на початку другого тайму пропонувати командам дограти першу половину матчу, якщо із-за його помилки команди не дограли кілька хвилин першого тайму?
          а) так;
          б) ні.
37. За які з наступних порушень призначається штрафний удар у футболі?
          а) гравець вистрибує на суперника;
          б) гравець тримає чи штовхає суперника;
          в) гравець знаходиться у положенні „поза грою”.
38. Як поновлюється футбольний матч після фіксування положення „поза грою”?
          а) вільним ударом;
          б) штрафним ударом;
          в) „спірним м’ячем”;
          г) укиданням м’яча із-за бокової лінії.
39. Виберіть правильну відповідь.
Порушення, які караються у футболі вилученням гравця з поля з пред’явленням йому червоної картки є:
          а) використання непристойних або образливих слів та жестів;
          б) блокування суперника;
          в) вихід з поля без дозволу арбітра;
          г) демонстрація неспортивної поведінки.
40. Чи може гравець штовхати суперника у футболі?
          а) так;
          б) ні;
          в) тільки на ігровій відстані плечем у плече;
          г) лише у своїй штрафній площі.
41. Визначить із вказаних порушення, за яке у футболі призначається одинадцятиметровий штрафний удар?
          а) гра рукою польовим гравцем у власній штрафній площі;
          б) небезпечна гра воротарем у межах штрафній площі;
          в) порушення правил гравцем у власній штрафній площі проти партнера по команді;
          г) поштовх гравцем суперника у спину в межах півкола штрафної площі.
42. Чи буде м’яч, що відскочив від кутового прапорця на футбольному полі, вважатися у грі?
          а) так;
          б) ні.
43. Виберіть правильну відповідь.
Радіус центрального кола на футбольному полі дорівнює:
          а) 9,15 м;
          б) 10 м;                     
          в) 10,36 м;
          г) 11 м.
44. Які переваги надаються правилами змагань з футболу воротареві?
          а) дозволяється грати руками у межах своєї штрафної площі;
          б) дозволяється встановлювати „стінку”;
          в) забороняється атакувати воротаря у межах площі його воріт;
          г) дозволяється виконувати вільні удари від воріт.
45. Чи надається перерва між основним і додатковим часом у футболі?
          а) так;
          б) ні.
46. Як виконується вкидання м’яча із-за бокової лінії у футболі?
          а) двома руками із-за голови;
          б) двома руками збоку;
          в) будь-яким чином двома руками зверху.
47. З якого місця виконується удар від воріт у футболі?
          а) з будь-якого місця площі воріт;
          б) з бокової лінії площі воріт;
          в) з того кута площі воріт, де м’яч перетнув лицеву лінію;
          г) з лінії воріт.
48. Що саме визначається у футболі терміном „ігрова відстань”?
          а) відстань між гравцем і м’ячем;
          б) відстань між гравцями, на якій дозволяється боротьба за м’яч;
          в) відстань, на якій знаходяться гравці під час розіграшу стандартних положень.
49. Чи дозволяється гравцям  у футболі грати в окулярах?
          а) так;
          б) ні;
          в) дозволяється тільки воротареві.
50. Який жест футбольного арбітра у полі свідчить про призначення штрафного удару?
          а) рука піднята вверх;
          б) рука витягнута вперед;
          в) обидві руки витягнуті вперед.
51. Чи буде у футболі зарахований м’яч , забитий безпосередньо з кутового удару?
          а) так;
          б) ні.
52. Виберіть правильну відповідь.
У футболі взяття воріт фіксується у випадку, коли:
          а) м’яч більшою частиною перетнув лінію воріт між стійками і під поперечиною;
          б) м’яч будь-якою частиною знаходиться на лінії воріт між стійками і під поперечиною;
          в) м’яч повністю перетнув лінію воріт між стійками і під поперечиною.
53. Яке футбольне устаткування на полі є обов’язковим?
          а) ворота;
          б) сітки воріт;
          в) кутові прапорці;
          г) прапорці в середній лінії поля.
54. Серед вказаних епізодів футбольного матчу, у яких положення „поза грою” не фіксується, знайдіть зайвий:
          а) удар від воріт;
          б) штрафний удар;
          в) укидання м’яча із-за бокової лінії;
          г) кутовий удар.
55. Чи обов'язково футбольному арбітру подавати сигнал свистком під час взяття воріт?
         а) так;
         б) ні;
         в) лише у тому випадку, коли ігрова ситуація була спірною.
Комбіновані тести по фізичній культурі
1.      При бігі на довгі дистанції надаються команди:
а) “на старт”;
б) “увага”;
в) “руш”
2.      Стандартна довжина бігової доріжки на стадіоні:
а) 300 м;
б) 400 м;
в) 500 м.
3.      На змаганнях по спортивному майданчику біжать:
а) по часовій стрілці;
б) проти часової стрілки;
в) по прямій.
4.      Стрибки у довжину оцінуються:
а) по першій спробі;
б) по сумі усіх спроб;
в) по найкращій спробі.
5.      Біг на короткі дистанції виконується:
а) з високого старту;
б) з низького старту;
в) з середнього.
6.      Крос це:
а) біг по прямій;
б) біг по спортивному майданчику;
в) біг по пересіченій місцевості.
7.      Скільки спроб має стрибун у стрибках у довжину:
а)  2;
б) 4;
в) 3.
8.      Розмір баскетбольного майданчика:
а) 28 ´ 15;
б) 30 ´ 15;
в) 24 ´ 10.
9.      Кільце знаходиться на висоті:
а) 2,80;
б) 3,05;
в) 3,10.
10.  Правило 3 секунд це:
а) час на викидання мяча з бокової лінії;
б) для переведення мяча на поле суперника;
в) знаходження ігрока без мяча в зоні суперника.
11.  Правило 8 секунд це:
а) час на викидання мяча з бокової лінії;
б) час на кидок мяча у кошик;
в) час на викидання мяча з лицьової лінії.
г) час на переведення м’яча із зони захисту в зону атаки.
12.  Правило 24 секунд це:
а) час на атаку;
б) час для відпочинку;
в) час на зміну гравців.
 13.Склад команди, що грають на полі:
а) 6;
б) 5;
в) 4.
14.Кількість періодів у баскетболі:
а) 2 ´20;
б) 4 ´10;
в) 2 ´15.
15.По результативності кидки бувають:
а) 2,3,4 очки;
б) 1,2,3 очка;
в) 1,3,5 очки.
16.Розмір волейбольного майданчика:
а) 28 ´10;
б) 20 ´9;
в) 18 ´9.
17. Висота волейбольної сітки:
а) 2 м.;
б) 2,43 м.;
в) 2,24 м.
18. Майданчик складається з:
а) двох бокових ліній;
б) двох лицьових ліній;
в) двох задніх ліній.
19. На виконання подачі дається:
а) 1 спроба;
б) 2 спроби;
в) 3 спроби.
20. Склад валейбольної команди:
а) 5;
б) 6;
в) 10.
21. Партія у валейболі грається до:
а) 15 з різницею в 2 очках;
б) 20 з різницею в 2 очках;
в) 25 з різницею в 2 очках.
22. Кількість партій у валейболі:
а) 2 – 4;
б) 3 – 5;
в) 5 – 6.
23. Для зупинки венозної кровотечі жгут накладається:
а) на рану;
б) нижче рани;
в) вище рани.
24. При утопленні спочатку виконують:
а) штучне дихання;
б) звільняють дихальні шляхи від чужорідного тіла;
в) звільняють легені від води.
25. Перша допомога при опіках:
а) смазати жиром;
б) охолодити;
в) накласти повязку.

26. При внутрішній кровотечі слід:
а) накласти повязку;
б) прикласти тепло;
в) прикласти холод.
27. При вивиках слід:
а) накласти повязку;
б) прикласти холод;
в) прикласти тепло.
28. Частковий розрив волокон тканини відбувається при:
а) синці;
б) вивихах при розтягуванні;
в) переломі.
29. При втраті свідомості  слід покласти так:
а) щоб ноги були вище голови;
б) покласти рівно;
в) покласти і дати понюхати ношатирний спірт.
30. Мета реанімації:
а) востановлення серцевої діяльності;
б) востановлення дихання;
в) востановлення функцій мозга.
31. Методика проведення загальнорозвиваючих вправ:
а) стоячі, довільно;
б) з низу до верху;
в) з верху до низу.
 32. Для розвитку швидкості слід:
а) бігати кроси;
б) бігати короткі дистанції;
в) займатися з навантаженням.
 33. Для розвитку витривалості слід:
а) виконувати вправи короткий час;
б) виконувати вправи довгий час;
в) виконувати вправи з навантаженням.
 34. Який вид спорту більш розвиває спритність і координацію:
а) легка атлетика;
б) ігрові види спорту;
в) важка атлетика.
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для перевірки теоретичних знань
 з модуля «Баскетбол» для учнів 7 - 11 класів
1 варіант
1.     Розмір майданчика.
а) 16м х 10м
б) 26м х 14м
в) 18м – 9м 
2.     Скільки разів можна вести м’яч у баскетболі в межах одного володіння м’ячем одним гравцем?
а) два рази
б) скільки завгодно разів
в) один раз
3.     Який гравець вибуває з гри?
а) той, що отримав 5 фолів
б) той, що постійно порушує правила
в) той, що отримав 3 фола
4.     Ведення м’яча. Відмітьте дії гравця, які не є веденням.
а) вибивання м’яча з-під контролю іншого гравця
б) перешкоджання передачі і перехоплення м’яча
в) послідовні кидки в кошик суперника
г) випадкова втрата м’яча на початку чи при кінці ведення
5.     При якій мінімальній кількості гравців у команді суддя має право продовжувати офіціальну гру?
а)  3 гравця
б) 4 гравця
в) 2 гравця
6.     Визначення опорної ноги. Відмітьте правильні твердження.
а) гравець, який оволодів м’ячем, коли одна нога знаходиться на підлозі, може вистрибнути з цієї ноги і приземлитися на обидві одночасно; у момент переміщення однієї ноги, інша стає опорною
б) гравець, який оволодів м’ячем, коли одна нога знаходиться на підлозі, ця нога стає опорною, як тільки інша торкнеться підлоги
в) гравець, який оволодів м’ячем, коли обидві ноги знаходяться на підлозі, може використовувати будь-яку, як опорну; у момент переміщення однієї ноги, інша стає опорною
г) гравець, який оволодів м’ячем, коли одна нога знаходиться на підлозі, може вистрибнути з цієї ноги і приземлитися на обидві одночасно; у цьому випадку жодна нога не може бути опорною
7.     У яких випадках м’яч стає живим?
а) після влучного останнього штрафного кидка
б) під час вкидання із-за меж майданчика м’яч знаходиться в розпорядженні гравця, що виконує вкидання
в) під час спірного кидка м’яч відбитий згідно з правилами одним з суперників
г) коли перетне бічну лінію після вкидання із-за меж майданчика
д) під час штрафного кидка суддя передає м’яч у розпорядження гравця, що виконує штрафний кидок
8.     Технічний фол. За що та кому призначається технічний фол?
а) за неспортивну поведінку
б) за порушення правил 3 секунд
в) за порушення правил ведення
9.     Відмітьте засоби переміщення баскетболіста в нападі та захисті
а) біг
б) ловля
в) ходьба
г) стрибки
д) перехват
е) повороти
ж) приставний крок
10.                       Скільки разів можна виконати заміну під час гри в баскетбол?
а) 5
б) 7
в) 3
г) не обмежено
11.                       Що означає правило 8 секунд у баскетболі?
а) стільки часу надається команді для атаки кільця суперника
б) гравець не може володіти м’ячем більше 8 секунд підряд
в) якщо команда оволоділа м’ячем на своїй половині майданчика, вона повинна перевести його за 8 секунд в зону атаки
12.                       З якого місця вводиться м’яч у гру, якщо він вийшов за лицьову лінію баскетбольного майданчика?
а) обов’язково з того місця, де м’яч пересік лицьову лінію
б) із-за бокової лінії навпроти того місця де м’яч пересік лицьову лінію
в) з того місця де м’яч пересік лицьову лінію (крім відрізку, що входить до трьох секундної зони)
2 варіант
1.     У яких випадках м’яч стає живим?
а) під час спірного кидка м’яч відбитий згідно з правилами одним з суперників
б) коли перетне бічну лінію після вкидання із-за меж майданчика
в) під час штрафного кидка суддя передає м’яч у розпорядження гравця, що виконує штрафний кидок
г) після влучного останнього штрафного кидка
д) під час вкидання із-за меж майданчика м’яч знаходиться в розпорядженні гравця, що виконує вкидання
2.     Технічний фол. За що та кому призначається технічний фол?
а) за порушення правил ведення
б) за неспортивну поведінку
в) за порушення правил 3 секунд
3.     Відмітьте засоби переміщення баскетболіста в нападі та захисті
а) перехват
б) повороти
в) приставний крок
г) біг
д) ловля
е) ходьба
ж) стрибки
 4.     Скільки разів можна виконати заміну під час гри в баскетбол?
а) 3
б) не обмежено
в) 5
г) 7
5.     Що означає правило 8 секунд у баскетболі?
а) якщо команда оволоділа м’ячем на своїй половині майданчика, вона повинна перевести його за 8 секунд в зону атаки
б) стільки часу надається команді для атаки кільця суперника
в) гравець не може володіти м’ячем більше 8 секунд підряд
6.     З якого місця вводиться м’яч у гру, якщо він вийшов за лицьову лінію баскетбольного майданчика?
а) з того місця де м’яч пересік лицьову лінію (крім відрізку, що входить до трьох секундної зони)
б) обов’язково з того місця, де м’яч пересік лицьову лінію
в) із-за бокової лінії навпроти того місця де м’яч пересік лицьову лінію
7.     Розмір майданчика.
а) 26м х 14м
б) 18м – 9м
в) 16м х 10м
8.     Скільки разів можна вести м’яч у баскетболі в межах одного володіння м’ячем одним гравцем?
а) два рази
б) один раз
в) скільки завгодно разів
9.     Який гравець вибуває з гри?
а) той, що отримав 3 фола
б) той, що отримав 5 фолів
в) той, що постійно порушує правила
10.                       Ведення м’яча. Відмітьте дії гравця, які не є веденням.
а) послідовні кидки в кошик суперника
б) випадкова втрата м’яча на початку чи при кінці ведення
в) вибивання м’яча з-під контролю іншого гравця
г) перешкоджання передачі і перехоплення м’яча
11.                       При якій мінімальній кількості гравців у команді суддя має право продовжувати офіціальну гру?
а) 4 гравця
б) 2 гравця
в)  3 гравця
12.                       Визначення опорної ноги. Відмітьте правильні твердження.
а) гравець, який оволодів м’ячем, коли обидві ноги знаходяться на підлозі, може використовувати будь-яку, як опорну; у момент переміщення однієї ноги, інша стає опорною
б) гравець, який оволодів м’ячем, коли одна нога знаходиться на підлозі, може вистрибнути з цієї ноги і приземлитися на обидві одночасно; у цьому випадку жодна нога не може бути опорною
в) гравець, який оволодів м’ячем, коли одна нога знаходиться на підлозі, може вистрибнути з цієї ноги і приземлитися на обидві одночасно; у момент переміщення однієї ноги, інша стає опорною
г) гравець, який оволодів м’ячем, коли одна нога знаходиться на підлозі, ця нога стає опорною, як тільки інша торкнеться підлоги.
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для перевірки теоретичних знань
з теми «Легка атлетика» для учнів 9-10 класів
1 варіант
1.     Які фізичні вправи включає в себе легка атлетика?
а) ходьба
б) біг
в) нахили
г) стрибки
д) кидання (метання)
е) багатоборство
2.     Які бігові дистанції класифікуються, як середні?
а) 15000м
б) 800м
в) 400м
г) 1000м
3.     Назвіть способи стрибків у довжину.
а) «перекидний»
б) «ножиці»
в) «зігнувши ноги»
г) стрибок у «кроці»
д) «вигнувшись»
4.     За рахунок яких рухів підсилюється відштовхування у стрибках?
а) за рахунок розгинання тулуба
б) за рахунок маху рук
в) за рахунок поворотів
5.     Яка контрольна вправа для визначення спритності?
а) човниковий біг 4 х 9м
б) біг на 30м
в) біг на 60м
6.     Які бігові види легкої атлетики включені до шкільної програми з  фізичної культури?
а) біг на короткі дистанції
б) човниковий біг
в) біг з перешкодами
г) бар’єрний біг
д) кросовий біг
7.     Назвіть основні складові елементи техніки бігу.
а) стартовий розгін
б) фінішування
в) біг по дистанції
г) нахил вперед
д) старт
8.     Що означає «дозувати навантаження»?
а) здатність організму людини виконувати можливу роботу протягом най тривалішого часу
б) встановлювати таку величину або норму, яка потрібна для досягнення заданого результату
9.     Відмітьте види змагань, які не належать до легкої атлетики?
а) тріатлон
б) десятиборство
в) метання
г) ходьба
д) сучасне п’ятиборство
е) біг
10. Яка максимальна бігова дистанція включена до діючої програми з фізичної культури для учнів загальноосвітніх шкіл для юнаків?
а) 6000м
б) 5000м
в) 3000м
11. Як називається збільшення швидкості після старту?
а) старт
б) стартовий розбіг
в) прискорення
12. Що таке фізичний розвиток?
а) це процес зміни форм і функцій організму протягом життя
б) це рівень розвиток рухових умінь, навичок, фізичних якостей  
2 варіант
1.     Назвіть основні складові елементи техніки бігу.
а) біг по дистанції
б) нахил вперед
в) старт
г) стартовий розгін
д) фінішування
2.     Що означає «дозувати навантаження»?
а) встановлювати таку величину або норму, яка потрібна для досягнення заданого результату
б) здатність організму людини виконувати можливу роботу протягом най тривалішого часу
3.     Відмітьте види змагань, які не належать до легкої атлетики?
а) ходьба
б) сучасне п’ятиборство
в) біг
г) тріатлон
д) десятиборство
е) метання
4.     Яка максимальна бігова дистанція включена до діючої програми з фізичної культури для учнів загальноосвітніх шкіл для юнаків?
а) 5000м
б) 3000м
в) 6000м
5.     Як називається збільшення швидкості після старту?
а) стартовий розбіг
б) прискорення
в) старт
6.     Що таке фізичний розвиток?
а) це рівень розвиток рухових умінь, навичок, фізичних якостей
     б) це процес зміни форм і функцій організму протягом життя 
7.     Які фізичні вправи включає в себе легка атлетика?
а) стрибки
б) кидання (метання)
в) багатоборство
г) ходьба
д) біг
е) нахили
8.     Які бігові дистанції класифікуються, як середні?
а) 400м
б) 1000м
в) 15000м
г) 800м
9.     Назвіть способи стрибків у довжину.
а) стрибок у «кроці»
б) «вигнувшись»
в) «перекидний»
г) «ножиці»
д) «зігнувши ноги»
10. За рахунок яких рухів підсилюється відштовхування у стрибках?
а) за рахунок поворотів
б) за рахунок розгинання тулуба
в) за рахунок маху рук
11. Яка контрольна вправа для визначення спритності?
а) біг на 60м
б) човниковий біг 4 х 9м
в) біг на 30м
12. Які бігові види легкої атлетики включені до шкільної програми з  фізичної культури?
а) бар’єрний біг
б) кросовий біг
в) біг на короткі дистанції
г) човниковий біг
д) біг з перешкодами

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для перевірки теоретичних знань
з модуля «Волейбол» для учнів 7-10 класів
1 варіант
1.     Із скількох партій складається гра?
а) з 3-х або 5-ти
б) з 2-х або 3-х
в) з 4-х або 5-ти
2.     Висота волейбольній сітки для дівчат
а) 1м 90см
б) 2м 10см
в) 2м 00см
3.     Відмітьте правильне твердження
     а) гравець не має право торкатися сітки
     б) гравець не має право торкатися сітки тільки під час  
     виконання   блокування
4.     Чим відрізняються правила гри у вирішальній партії у волейболі?
а) вирішальна партія проводиться за спеціальними правилами
б) вирішальна партія грається за тими ж правилами, що й інші, але до 15 очок
в) вирішальна партія проводиться за тими ж правилами, що й всі інші, але до 25 очок
5.     Скільки замін гравців дозволяється проводити у кожній партії на змаганнях з волейболу?
а) у кожній партії можна провести 4  заміни
б) кількість замін правилами не регламентується
в) у кожній партії можна провести 6 замін
6.     В яких випадках м’яч вважається програним командою?
а) м’яч доторкнувся підлоги в межах власного майданчика
б) команда вдарила по м’ячу більше 3-х разів
в) м’яч був затриманий або кинутий
г) гравець відбив м’яча за межами волейбольного майданчика
7.     В яких із зон знаходяться гравці нападу?
а) в зоні 1, 2, 6
б) в зоні 2, 3, 4
в) в зоні 3, 4, 5
8.     Скільки перерв в кожній партії має право взяти команда?
а) 4
б) 2
в) 3
9.     Хто може звернутися до судді з проханням про надання перерви?
а) тренер
б) любий гравець
в) капітан
г) секретар
10.   Відмітьте правильні вислови
а) торкання м’яча до тіла вище пояса не зараховується як удар
б) м’яч можна відбивати руками будь-яким способом
в) кожна команда повинна відбити м’яч на сторону суперника не більше ніж за три удари
г) торкання м’яча під час блокування не зараховується як удар
 11. Назвіть розміри волейбольного майданчику
а) 20м х 10м
б) 15м х 9м
в) 18м х 9м
12.   Скільки гравців знаходяться на майданчику під час гри?
а) 9 гравців
б) 6 гравців
в) 7 гравців
 2 варіант 
1.     Чим відрізняються правила гри у вирішальній партії у волейболі?
а) вирішальна партія проводиться за тими ж правилами, що й всі інші, але до 25 очок
б) вирішальна партія проводиться за спеціальними правилами
 в) вирішальна партія грається за тими ж правилами, що й інші, але до 15 очок
2.     Скільки замін гравців дозволяється проводити у кожній партії на змаганнях з волейболу?
а) кількість замін правилами не регламентується
б) у кожній партії можна провести 6 замін
в) у кожній партії можна провести 4  заміни
 3.     В яких випадках м’яч вважається програним командою?
а) гравець відбив м’яча за межами волейбольного майданчика
б) м’яч доторкнувся підлоги в межах власного майданчика
в) команда вдарила по м’ячу більше 3-х разів
г) м’яч був затриманий або кинутий
 4.     Назвіть розміри волейбольного майданчику
а) 18м х 9м
б) 20м х 10м
в) 15м х 9м
 5.     Скільки гравців знаходяться на майданчику під час гри?
а) 7 гравців
б) 9 гравців
в) 6 гравців
 6.     Із скількох партій складається гра?
а) з 2-х або 3-х
б) з 3-х або 5-ти
в) з 4-х або 5-ти
7.     Висота волейбольній сітки для дівчат
а) 2м 00см
б) 1м 90см
в) 2м 10см
 8.     Відмітьте правильне твердження
     а) гравець не має право торкатися сітки тільки під час 
     виконання   блокування
     б) гравець не має право торкатися сітки
 9.     В яких із зон знаходяться гравці нападу?
а) в зоні 3, 4, 5
б) в зоні 1, 2, 6
в) в зоні 2, 3, 4
 10.     Скільки перерв в кожній партії має право взяти команда?
а) 3
б) 4
в) 2
11.    Хто може звернутися до судді з проханням про надання перерви?
а) капітан
б) секретар
в) тренер
г) любий гравець
12.  Відмітьте правильні вислови
а) торкання м’яча під час блокування не зараховується як удар
б) торкання м’яча до тіла вище пояса не зараховується як удар
в) м’яч можна відбивати руками будь-яким способом
г) кожна команда повинна відбити м’яч на сторону суперника не більше ніж за три удари

ТЕСТИ з гімнастики
Танцювальні вправи з обручем, виконують під музику
А) у спортивній гімнастиці
Б) у художній гімнастиці
В) в акробатиці
2. Вправи на спортивних снарядах виконують
А) у спортивній гімнастиці
Б) у художній гімнастиці
В) в акробатиці
3. Подкопаєва Лілія Олександрівна- олімпійська чемпіонка
А) зі спортивної гімнастики
Б) з художньої гімнастики
В) з легкої атлетики
4. Серебрянська Катерина Олегівн- олімпійська чемпіонка
А) зі спортивної гімнастики
Б) з художньої гімнастики
В) з лижних гонок
5. Широка стійка ноги нарізно - це коли
А) ноги стоять разом
Б) ноги стоять на ширині плечей
В) ноги стоять ширше плечей
6. Шеренга - це ...
А) устрій, коли учні стоять в потилицю один до одного
Б) дію, коли учні стоять плечем одне до одного
В) коли учні стоять у колі
7. При перекиді вперед угруповання виконують
А) на початку перекиду
Б) в кінці перекиду
В) не виконують
8. Опорний стрибок складається з
А) розбігу, стрибка
Б) розбіг, відштовхування ногами, опора рук, політ ноги нарізно, приземлення
В) розбіг, відштовхування ногами, політ ноги нарізно, опора рук, приземлення
9. Шаріпов Рустам Халімджанович олімпійський чемпіон
А) зі спортивної гімнастики
Б) з художньої гімнастики
В) з легкої атлетики
10. Команда «На місці стій» виконується
А) на один рахунок
Б) на два рахунки
В) на три рахунки
Шановні учні! Зверніть увагу, що під час самостійних занять фізичними вправами, ви маєте  можливість оцінити свої спортивні результати за орієнтовними навчальними нормативами  розвитку фізичних якостей .
Орієнтовні навчальні нормативи можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/open?id=19OFl1GSrgIrgdjpCKFo-aDozXa7hvNdg
Комплекс вправ дихальної гімнастики для учнів початкової школи.
Шанові учні, важлива умова ефективності такої гімнастики в тому, що її потрібно виконувати регулярно, без перерв, по можливості в музичному супроводі.
Вправа 1. «Де пахне?» (повороти голови)
І.п.: встати прямо, ноги ледве вужчі за ширину плечей. Обернути голову вправо – зробити галасливий, короткий вдих носом з правого боку. Потім обернути голову вліво – «шмигнути» носом з лівого боку. Вдих справа – вдих зліва. Посередині голову не зупиняти, шию не напружувати, вдих не тягнути. Норма: 1 серія (32 вдих-рухи).
Вправа 2. «Вушок»
І.п.: встати прямо, ноги вужчі за ширину плечей. Злегка нахилити голову, праве вухо йде до правого плеча – галасливий, короткий вдих носом. Потім злегка нахилити голову вліво, ліве вухо йде до лівого плеча – вдих. Трохи похитати головою, неначе комусь в думках говорите: «Ай-ай-ай! Як не соромно!» Дивитися потрібно перед собою. Вдихи робляться одночасно з рухами. Видих повинен відбуватися після кожного вдиху (не відкривати широко рот). Норма: 1 серія (32 вдих-рухи).
Вправа 3. «Маятник головою»
І.п.: встати прямо, ноги вужчі за ширину плечей. Опустити голову вниз ( на підлогу) – різкий, короткий вдих. Думати: «Звідки пахне гаром? Знизу? Зверху?» Видих повинен встигати «вирушати» після кожного вдиху. Не затримувати і не виштовхувати видихи (вони повинні вирушати або через рот, але непомітно, або, в крайньому випадку, – теж через ніс). Норма: 1 серія (32 вдих-рухи).
Вправа 4. «Долоньок»
І.п.: встати прямо, зігнути руки в ліктях (лікті вниз) і «показати долоні глядачеві». Робити галасливі, короткі, ритмічні вдихи носом і одночасно стискувати долоні в куркулі (хапальні рухи). Підряд робити 4 різких ритмічних вдиху носом (тобто «шмигнути» 4 рази). Потім руки опустити і відпочити 3-4 сек. – пауза. Зробити ще 4 коротких галасливих вдиху і знову пауза. Норма: «пошмигати» носом 8 разів по 4 вдихи.
Вправа 5. «Погонів»
І.п.: встати прямо, грона рук стискувати в кулак і притиснути до живота на рівні поясу. У момент вдиху різко штовхати кулаки вниз до підлоги, як би віджимаючись від нього (плечі напружені, руки прямі, тягнуться до підлоги). Потім грона рук повернути в І.п. на рівень поясу. Плечі розслаблені – видих «пішов». Вище за пояс грона рук не піднімати. Зробити підряд вже не 4 вдих-рухи, а 8. Потім відпочинок 3-4 сек. і знову 8 вдихи-рухів. Норма: 4 серії по 8 вдихи-рухів.
Вправа 6. «Кішка».
І.п.: встати прямо, ноги вужчі за ширину плечей (ступні ніг у вправі не повинні відриватися від підлоги). Пригадати кішку, яка підкрадається до горобця. Повторювати її рухи. Зробити необхідне присідання і одночасно поворот тулуба – різкий, короткий вдих. Потім таке ж присідання поворотом вліво і короткий, галасливий вдих носом. Видихи відбуваються між вдихами самі, мимоволі. Коліна злегка згинати і розгинати. Руками робити хапальні рухи справа і зліва на рівні поясу. Спина абсолютно пряма, поворот – лише в талії. Норма: 4 рази по 8 вдихи-рухів.
Вправа 7. «Обійми плечі».
І.п.: витягуватися, руки зігнуті в ліктях і підняті на рівні плечей. Кидати руки назустріч один одному повністю, як би обіймаючи себе за плечі.
І одночасно з кожними «обіймами» різко «шмигати» носом. Руки у момент «обіймів» йдуть паралельно один одному (а не навхрест), ні в якому разі їх не міняти (при цьому все одно, яка рука зверху – права або ліва); широко в сторони не розводити і не напружувати. Освоївши цю вправу, можна у момент зустрічного руху рук злегка відкидати голову назад (вдих із стелі). Норма: 4 серії по 8 вдихи-рухів.
Вправа 8. «Насос»
І.п.: встати прямо, ноги вужчі за ширину плечей, руки уздовж тулуба. Зробити легкий нахил (руками тягнутися до підлоги, але не стосуватися його) і одночасно – галасливий і короткий вдих носом в другій половині нахилу. Вдих повинен закінчитися разом з нахилом. Злегка підвестися (але не випрямлятися), і знову нахил і короткий, галасливий вдих. Узяти в руки згорнуту газету або паличку і уявити, що ви накачуєте шину автомобіля. Нахили вперед робляться ритмічно і легко, дуже низько не нахилятися, досить «уклону» в пояс. Спина кругла, а не пряма, голова опущена. «Накачувати шину» потрібно в темпоритмі стройового кроку. Норма: 4 серії по 8 вдихи-рухів.
Вправа 9. «Великий маятник»
І.п.: встати прямо, ноги вужчі за ширину плечей. Нахил вперед, руки тягнуться до підлоги – вдих. І відразу без зупинка нахил назад – руки обіймають плечі. І теж вдих. «Кланятися» вперед – відкидатися назад, вдих «з підлоги» – вдих «із стелі». Видих відбувається в проміжку між вдихами сам, не затримувати і не виштовхувати видих. Норма: 4 серії по 8 вдихи-рухів.





Немає коментарів:

Дописати коментар