СторінкиТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для учнів 5-6 класі НУШ (Уманського ліцею №3)

Домашні завдання

Рекомендації щодо системи домашніх завдань протягом навчального року можна переглянути за посиланням

Шановні учні я хочу порекомендувати вам систему домашніх завдань протягом навчального року та під час карантину за посиланням.
Завдання з фізичної культури  проведення дистанційного навчання з учнями 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 класів Преображенської ЗОШ І-ІІІ ступенів під час карантину.
Рекомендації для учнів: 
 Перед виконанням фізичних вправ переглянути відео: "Техніка виконання фізичних вправ в домашніх умовах" на сайті:  https://www.youtube.com/watch?v=NLSblguUjMI
14.03. 2022 рік.
Продовжуємо вивчати модуль "Волейбол"

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для перевірки теоретичних знань
з модуля «Волейбол» для учнів 5-10 класів
1 варіант
1.     Із скількох партій складається гра?
а) з 3-х або 5-ти
б) з 2-х або 3-х
в) з 4-х або 5-ти
2.     Висота волейбольній сітки для дівчат
а) 1м 90см
б) 2м 24см
в) 2м 00см
3.     Відмітьте правильне твердження
     а) гравець не має право торкатися сітки
     б) гравець не має право торкатися сітки тільки під час  
     виконання   блокування
4.     Чим відрізняються правила гри у вирішальній партії у волейболі?
а) вирішальна партія проводиться за спеціальними правилами
б) вирішальна партія грається за тими ж правилами, що й інші, але до 15 очок
в) вирішальна партія проводиться за тими ж правилами, що й всі інші, але до 25 очок
5.     Скільки замін гравців дозволяється проводити у кожній партії на змаганнях з волейболу?
а) у кожній партії можна провести 4  заміни
б) кількість замін правилами не регламентується
в) у кожній партії можна провести 6 замін
6.     В яких випадках м’яч вважається програним командою?
а) м’яч доторкнувся підлоги в межах власного майданчика
б) команда вдарила по м’ячу більше 3-х разів
в) м’яч був затриманий або кинутий
г) гравець відбив м’яча за межами волейбольного майданчика
7.     В яких із зон знаходяться гравці нападу?
а) в зоні 1, 2, 6
б) в зоні 2, 3, 4
в) в зоні 3, 4, 5
8.     Скільки перерв в кожній партії має право взяти команда?
а) 4
б) 2
в) 3
9.     Хто може звернутися до судді з проханням про надання перерви?
а) тренер
б) любий гравець
в) капітан
г) секретар
10.   Відмітьте правильні вислови
а) торкання м’яча до тіла вище пояса не зараховується як удар
б) м’яч можна відбивати руками будь-яким способом
в) кожна команда повинна відбити м’яч на сторону суперника не більше ніж за три удари
г) торкання м’яча під час блокування не зараховується як удар
 11. Назвіть розміри волейбольного майданчику
а) 20м х 10м
б) 15м х 9м
в) 18м х 9м
12.   Скільки гравців знаходяться на майданчику під час гри?
а) 9 гравців
б) 6 гравців
в) 7 гравців
 2 варіант 
1.     Чим відрізняються правила гри у вирішальній партії у волейболі?
а) вирішальна партія проводиться за тими ж правилами, що й всі інші, але до 25 очок
б) вирішальна партія проводиться за спеціальними правилами
 в) вирішальна партія грається за тими ж правилами, що й інші, але до 15 очок
2.     Скільки замін гравців дозволяється проводити у кожній партії на змаганнях з волейболу?
а) кількість замін правилами не регламентується
б) у кожній партії можна провести 6 замін
в) у кожній партії можна провести 4  заміни
 3.     В яких випадках м’яч вважається програним командою?
а) гравець відбив м’яча за межами волейбольного майданчика
б) м’яч доторкнувся підлоги в межах власного майданчика
в) команда вдарила по м’ячу більше 3-х разів
г) м’яч був затриманий або кинутий
 4.     Назвіть розміри волейбольного майданчику
а) 18м х 9м
б) 20м х 10м
в) 15м х 9м
 5.     Скільки гравців знаходяться на майданчику під час гри?
а) 7 гравців
б) 9 гравців
в) 6 гравців
 6.     Із скількох партій складається гра?
а) з 2-х або 3-х
б) з 3-х або 5-ти
в) з 4-х або 5-ти
7.     Висота волейбольній сітки для дівчат
а) 2м 00см
б) 1м 90см
в) 2м 10см
 8.     Відмітьте правильне твердження
     а) гравець не має право торкатися сітки тільки під час 
     виконання   блокування
     б) гравець не має право торкатися сітки
 9.     В яких із зон знаходяться гравці нападу?
а) в зоні 3, 4, 5
б) в зоні 1, 2, 6
в) в зоні 2, 3, 4
 10.     Скільки перерв в кожній партії має право взяти команда?
а) 3
б) 4
в) 2
11.    Хто може звернутися до судді з проханням про надання перерви?
а) капітан
б) секретар
в) тренер
г) любий гравець
12.  Відмітьте правильні вислови
а) торкання м’яча під час блокування не зараховується як удар
б) торкання м’яча до тіла вище пояса не зараховується як удар
в) м’яч можна відбивати руками будь-яким способом
г) кожна команда повинна відбити м’яч на сторону суперника не більше ніж за три удари

Тестові завдання (№ 2) з баскетболу 5-6 клас 

1.Назвіть основні види передач м’яча в баскетболі:

а. передача двома руками від грудей;  б.  передача збоку;

в. передача однією рукою;  г. скриті передачі.

2. До техніки гри в баскетбол відноситься:

 а. удар по м’ячу; б.  ловля і передача м’яча; в. блокування м’яча.

3 Свисток судді означає:

 а. зупинку гри;  б.  передача м’яча гравцю;  в. ведення м’яча до свого кошика.

4. Штрафний кидок дає команді:

 а.два очки;  б.три очки;  в.одне очко.

 5  Вкажіть прийом, який відноситься до техніки гри в нападі в баскетболі.

а.  перехват м’яча; б.  подача м’яча; в.  кидок м'яча.

6  Визначте основне завдання гравців під час гри баскетбол:

а. закинути м'яч у кошик; б. передати м'яч своєму гравцю;  в. провести м'яч до кошика суперника.

7   Визначте основний прийом ловлі м'яча в баскетболі:

 а.двома руками;  б.однією рукою.

8 Роком зародження баскетболу вважається:

а. 1895 ;  б.1891   в.1892

9  Назвіть де виник баскетбол:

а. Англія;  б. США  в. Італія

10   Визначте як виконуються дії з м'ячем у баскетболі:

а.ногами;  б.головою;  в.руками.

11 Визначте кількість основних гравців які діють на майданчику у баскетболі:

а.6 гравців  б.5 гравців  в.7 гравців

 12 Гру в баскетбол виграє команда, яка наприкінці ігрового часу набрала більшу кількість:

 а.персональних фолів;  б.очків;  в.кидків по кошику.

 Тестові завдання № 2 з баскетболу (8 клас)

 1. При якій кількості фолів гравець повинен бути видалений  із гри по правилам баскетбола:

 А) 7;     Б ) 6;  В)  5:    

2.Як називається рівний рахунок по закінченню основного часу гри:                                                 

 а) овертайм; б) фол;  в) аут

3.Скільки часу відводиться на атаку кошика суперника (с):

а) 15;  б) 20;  в) 24.

4. Яка максимальна кількість часу відводиться гравцю на введення м’яча в гру:
а) 3 сек.      б)5 сек.   в)10 сек.

5. Техніка володіння мячом включає в себе наступні прийоми:

а)  ловлю, зупинка, повороти, ведення м’яча; б) передачі мяча, кидки в кошик, ловлю, зупинки, повороти; в) ловлю, передачі, ведення м’яча, кидки в кошик.

6.Чи можливо, щоб гра закінчилась нічийним рахунком?

а)Можливо;б)неможливо;в)призначаєтьсяперегравання.                                                                          7. Скільки разів дозволено торкнутися м'яча під час розігрування спірного м'яча?

а) Не більше ніж двічі; б) необмежену кількість разів; в) не більше одного разу.

8.Скільки часу відводиться на введення мяча в гру?                                                                                                                   

а) 3 секунди;  б) 5 секунд;  в) 8 секунд.                                                                                                       9. Команді зараховується поразка із-за недостатньої кількості гравців , якщо під час гри гравців цієї команди на майданчику знаходиться:                                                                                                                        а)один;б)два;в)три.                                                                                                                                        10. Скільки гравців дозволяється записати в заявку:                                                

 а) 14;  б) 12;  в) 16.                                                                                                                                          11.Діаметр баскетбольного кошика (см):                                                                                                    а) враховується;  б) не враховується; в) враховується з застереженням.                                              12. Що відбувається з гравцем, який отримав 5 фолів?

а. продовжує грати  б. робить штрафний кидок   в. автоматично вибуває з гри

  Тестові завдання №2 з модуля «Волейбол»-10 клас

1. Найефективніший вид нападу це :

          а) подача; б) передача;   в) нападаючий удар.

2. Назвіть скільки часу відводиться на виконання подачі:

          а) 10 сек    б   8 сек.;    в) 5 сек.

3. Назвіть де виник волейбол:

          а) Іспанія   б) Англі     в) США

4. Що в перекладі означає гра у волейбол:

          а) ручний м’яч ;   б) стрімкий м’яч;    в) літаючий м'яч;

5. Визначте висоту сітки для чоловіків:

          а) 2м 35см;    б) 2м 24см;  в) 2м 43см.

6. Скільки волейболістів можуть водночас перебувати на волейбольному майданчику під час змагань?

          а) 10;  б) 14;   в) 12;

7. Якщо після дозволу судді на подачу гравець, який подає, підкинув м'яч і не завдав удару, то подачу:

          а) уважають програною;  б) повторює той самий гравець;

          в) повторює інший гравець цієї самої команди.

8. Гравці яких зон можуть брати участь у виконанні нападаючого удару:

          а) 1,2,3;    б) 4,5,6;   в) 2,3,4.

9. Найефективніший вид захисту це:

          а) прийом м’яча;   б) блокування м’яча;    в) передача м’яча.

10. Визначте висоту сітки для жінок:

          а) 2м 20см;  б) 2м 43см;   в) 2м 24см.

11. За виграш у партії команда отримує:

          а) 1 очко;   б) 3 очка;    в) 2 очка.

12. Подачу у волейболі за правилами змагань треба виконувати:

          а) до свистка судді;   б) після свистка судді ;  в) під час свистка судді.

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

з баскетболу

5 кл.

Зміст нормативів з баскетболу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Кидки б/б м'яча в кошик однією від плеча або від грудей. Хл. з 10; дів. з 12

х

1

1

2

2

3

3

4

4

5

6

6

6

 

 

д

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

2

Ведення м'яча на відстані 15 м. з макс. швидкістю(с).

х

4,8

4,6

4,4

4,2

4

3,9

3,8

3,7

3,6

3,5

3,4

3,3

 

 

д

5,2

5

4,8

4,6

4,4

4,2

4

3,9

3,8

3,7

3,6

3.5

3

Кидки в кошик з відстані 2м від кошика двома від грудей з (10 спроб)

х

0

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

 

 

д

0

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

6 кл.

Зміст нормативів з баскетболу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Кидки б/б м'яча в корзину однією від плеча збоку від щита. хл. з 10; дів. з 12 Кількість попадань

х

1

1

2

2

3

3

4

4

5

6

6

6

 

 

д

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

2

Ведення м'яча на відстані 18 м. з макс. швідкістю (с).

х

5

4,8

4,6

4,4

4,2

4

3,9

3,8

3,7

3,6

3,5

3,3

 

 

д

5.2

5

4.8

4.6

4,4

4.2

4

3.9

3.8

3.6

3.5

3.4

3

Кидки б/б м'яча в кошик з 2м.  двома від грудей або від плеча

х

1

1

2

2

3

3

4

4

5

6

6

7

 

 

д

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

4

Кидки в кошик з відстані 4м з (10 спроб)

х

0

0

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

 

 

д

0

0

0

1

1

2

2

3

3

4

4

5

7 кл.

Зміст нормативів з баскетболу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Кидки б/б м'яча в кошик однією від плеча або від грудей з 10 спроб 12 спроб.

х

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

7

8

 

 

д

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

2

Ведення м'яча з кидком у кошик на відстані 20м.

х

30

28

28

26

24

22

20

18

16

14

12

10

 

 

 

д

40

38

30

28

26

24

22

20

18

16

14

12

3

Кидки в кошик з відстані 2м з 10 спроб хл. а з 12 дів.

х

0

1

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

 

 

д

0

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

4

Кидки в кошик з відстані 4м з 10 спроб хл.; 12 спроб дів.

 

х

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

 

 

д

0

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

8 кл.

Зміст нормативів з баскетболу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Кидки в кошик з під б/б щита однією від плеча або двома від грудей з 10 спроб хл.; 12 спроб дів.

х

0

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

 

 

д

0

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

2

Ведення м'яча з кидком у кошик на відстані 20м.

х

30

28

26

24

22

20

18

16

14

12

10

8

 

 

д

35

33

31

29

27

25

23

21

19

17

15

13

3

Кидки в кошик з відстані 4м з 10 спроб 12 спроб.

х

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

7

8

 

 

д

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

4

Штрафний кидки з 10 спроб з 12 спроб.

х

0

1

 

2

3

3

4

4

5

5

6

6

 

 

д

0

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

5

Ведення м'яча б/б з подвійного кроку з 10 спроб хл.; 12 спроб дів.

х

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

 

 

д

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

9 кл.

Зміст нормативів з баскетболу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Кидки в кошик з боку від щита з 10 спроб

х

1

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

 

д

0

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

2

Ведення м'яча з кидком у кошик за 30с.

х

30

28

26

24

22

20

18

16

14

12

10

8

 

д

30

28

26

24

22

20

18

16

14

12

10

9

3

Подвійний крок після ведіння м'яча з 10 спроб

х

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

8

 

д

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

4

Штрафний кидки з 10 спроб

х

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

7

8

 

д

0

1

1

2

2

3

3

4

5

6

7

7

5

Кидки з 4м. з 10 спроб

х

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

 

д

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

10 кл.

Зміст нормативів з баскетболу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Кидки в кошик з боку від щита з 10 спроб

х

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

7

8

 

д

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

2

Ведення м'яча на відстані 20м. з кидком в кошик.

х

28

25

23

21

19

17

15

13

11

10

9

8

 

д

28

27

26

25

24

23

21

19

17

15

13

10

3

Ведення б/б м'яча та кидок у кошик з подвійного (кроку з 10 спроб)

х

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

8

9

 

д

1

2

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

4

Штрафний кидки з 10 спроб

х

1

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

8

 

д

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

7

5

Кидки в кошик з середньої відстані з 3х точок (12 спроб)

X

1

2

2

3

3

4

4

5

 5

6

7

8

 

д

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

11

кл.

Зміст норамативів з баскетболу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Ведення м'яча. Кидок в кошик після ведення

х

26

23

21

19

17

15

13

12

11

10

9

8

 

 

 

 

д

25

24

23

22

21

20

18

16

14

12

10

9

2

Кидки в кошик з 10 спроб збоку від щита однією від плеча або двома від грудей.

X

1

2

3

4

4

5

5

6

6

7

8

9

 

 

 

 

д

0

1

2

3

4

4

5

5

6

6

7

7

3

Кидки з Зх точок на відстані 4м. Середньої відстані з 10 спроб

х

1

2

3

3

4

4

5

6

7

7

8

8

 

 

 

 

д

1

2

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

4

Штрафний кидки з 10 спроб

х

1

2

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

 

 

 

 

д

1

2

2

3

4

4

5

5

6

6

7

7

5

Кидки в кошик з середньої відстані з 5х точок 10-12 спроб

х

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

7

8

 

 

 

 

д

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

7

7

Завдання з фізичної культури для 10 класу : 
1. Ранкова гімнастика до 5-7 хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість на свіжому повітрі). 
2. Піднімання тулуба в сід за 1 хв. х 2 рази (руки за голову).
   3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи – ноги нарізно (гнучкість) - 12 - 15 повторень;
 4. Виконати вправи для профілактики правильної постави.
 5. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи: хл - 15 -35 р х 2 повт, дівчата - 10-16 р х 2 повт.
 6. Підтягування у висі на перекладині: юнаки - 6 - 9 р. -  2 повт.
 7Тести з модуля "Волейбол"  
 8. Перегляд відео: "Техніка безпеки фізичних вправ в домашніх умовах" 
      Виконувати щодняПо можливості обовязково через 5-6 занять відеофіксація.
Завдання з фізичної культури для 8 класу : 
1. Ранкова гімнастика до 5-7 хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість на свіжому повітрі). 
2. Піднімання тулуба в сід за 30 сек. х 2 раз. хл. -22 -32 раз., дівч. 15 -25 разів (руки за голову). 
3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи – ноги нарізно (гнучкість) - 12 - 15 повторень; 
4. Виконати вправи для профілактики правильної постави.
5Згинання і розгинання рук в упорі лежачи: хл - 15 -35 р х 2 повт., дівч. -10-16 р х 2 повт.
6. Підтягування у висі на перекладині: хл. - 6 - 8 р. -  2 повт.
7.  Тести з модуля "Баскетбол".   
 8. Перегляд відео: "Техніка безпеки фізичних вправ в домашніх умовах" 
    Виконувати щодня. По можливості обовязково через 5-6 занять відеофіксація.
Завдання з фізичної культури для 6 класу : 
1. Ранкова гімнастика до 5хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість на свіжому повітрі). 
2. Піднімання тулуба в сід за 30 сек. х 2 раз. хл. -20 -30 раз., дівч. 15 -25 разів (руки за голову).
3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи – ноги нарізно (гнучкість) - 12 - 15 повторень; 
4. Виконати вправи для профілактики правильної постави.
5. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи: хл. - 15 -25 р х 2 повт., дівчата 10-14 р х 2 повт.
6. Підтягування у висі на перекладині: юнаки - 4 - 7 р. -  2 повт.
7. Тести з модуля "Баскетбол".  
 8. Перегляд відео: "Техніка безпеки фізичних вправ в домашніх умовах"                  
     Виконувати щодня. По можливості обовязково через 5-6 занять відеофіксація.
Завдання з фізичної культури для 5 класу : 
1. Ранкова гімнастика до 5хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість на свіжому повітрі). 
2. Піднімання тулуба в сід за 30 сек. х 2 раз. хл -19 - 25 раз., дівчата 18 -20 разів  (руки за голову).
3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи – ноги нарізно (гнучкість) - 12 - 15 повторень; 
4. Виконати вправи для профілактики правильної постави.
5. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи : хл - 10 -20 р. х 2 повт., дівчатка- 8-10 р. х 2 повт.
6. Підтягування у висі на перекладині: хлопчики -  3 - 5 р. -  2 повт.
5. Тести з модуля "Баскетбол".  
6. Перегляд відео: "Техніка безпеки фізичних вправ в домашніх умовах" 
     Виконувати щодня. По можливості обовязково через 5-6 занять відеофіксація.
Завдання з фізичної культури для 4 класу : 
1. Ранкова гімнастика до 5-7 хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість на свіжому повітрі). 
2. Піднімання тулуба в сід за 30 сек.  хл. -10 -15 раз., дівч. 10 -13 разів (руки витягнуті вперед)
3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи – ноги нарізно (гнучкість) 8 - 10 разів. 
4. Виконати вправи для профілактики правильної постави.
5. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи : хл. - 6 -10 р. х 2 повт., дівчатка 6-8 р х 2 повт.
6. Підтягування у висі на перекладині на : хлопчики - 3-5 р.
 Виконувати щодня.
Завдання з фізичної культури для 3 класу : 
1. Ранкова гімнастика до 5-7 хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість на свіжому повітрі). 
2. Піднімання тулуба в сід за 30 сек. хл. -8 -12 раз., дівч. 8 -10 разів (руки витягнуті вперед)
 3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи – ноги нарізно (гнучкість) - 8 - 10 повторень; 
4. Виконати вправи для профілактики правильної постави.
5. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи: хл. - 5 - 10 р. х2 повт., дівчатка - 5-7 р. х 2 повт.
6. Підтягування у висі на перекладині: хлопчики - 3 - 5 р.
Завдання з фізичної культури для 2 класу : 
1. Ранкова гімнастика до 5-7 хв. (виконати вправи які ми виконуємо на початку уроку, у кого є можливість на свіжому повітрі). 
2. Піднімання тулуба в сід за 30 сек. хл. -8 -10 раз., дівч. 6 -10 разів (руки витягнуті вперед)
 3. Нахил тулуба вперед з положення сидячи – ноги нарізно (гнучкість) - 8 - 10 повторень; 
4. Виконати вправи для профілактики правильної постави.
5. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи: хл. - 5 - 8 р. х2 повт., дівчатка - 4-6 р. х 2 повт.
6. Підтягування у висі на перекладині: хлопчики - 2 - 4 р.
   Виконувати щодня.
Домашнє завдання для відправки на платформу.

1. Зробіть вправи для розвитку гнучкості за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=AZB8nWh-LWE або додатковий комплекс з 8 вправ.

        2зробіть фото кожної вправи або відео виконання(за бажанням)

    3. згідно отриманих знань виконайте вправу нахил вперед з положення сидячи і заміряйте лінійкою власну гнучкість.

Зверніть увагу!  В зв'язку з вивченням модуля "Футбол" учням 5-10 класів потрібно виконати додаткові завдання з жонглювання м'яча:

Зміст нормативів з футболу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Жонглювання з м'ячем

х

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

5 клас   - 3 спроби

 

д

1

2

3

4

5

6

7

8

8

9

10

11

Жонглювання з м'ячем з 3 спроб

х

1

2

3

4

5

6

7

8

10

12

14

16

6 клас – 3 спроби

 

д

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Жонглювання з м'ячем з  3 спроб

ю

3

4

5

6

7

8

9

12

14

16

18

20

8 клас – 3 спроби

 

д

3

4

5

6

7

7

8

8

8

10

13

15

Жонглювання з м'ячем з 3 спроб

х

4

5

6

8

10

12

14

16

18

20

22

24

10 клас – 3 спроби

 

д

3

5

6

7

9

11

13

15

16

18

20

22

В кого немає м'яча жонглюйте повітряною кулькою або власноруч виготовленим м'ячем з паперу і скотчу!

Короткий відеозвіт виконання ДОМАШНІХ завдань відсилайте на вайбер за номером 0507865222для оцінення вашої роботи під час карантину.

Цікаві запитання.   Фізична культура  3-4 класи 

1. Що таке фізична культура?

 А. Прогулянка на свіжому повітрі Б. Заняття фізичними вправами, іграми, спортом  В. Виконання вправ

2. Що допомагає прокинутися нашому організму вранці:

 А. Будильник Б. Ранкова зарядка В. Сніданок

3. Займатися фізкультурою треба?

 А. Щоб не хворіти Б. Щоб стати сильним і здоровим  В. Щоб швидко бігати

4. Фізичні якості людини - це:

А. Важливість, терпіння, жадібність Б. Сила, швидкість, витривалість, гнучкість, спритність                                         

 В. Грамотність, лінь, мудрість.

5. Для чого потрібні фізкультхвилинки?

А. Зняти стомлення Б. Щоб прокинутися В. Щоб бути здоровим

6. Обруч, м'яч, гантелі, скакалка-це: 

А. Предмети для гри  Б. Шкільне приладдя  В. Спортивний інвентар

7. Правильний розподіл часу на заняття і відпочинок - це ...

А. Режим харчування

 Б. Режим дня

 В. Рухова активність

8. Для чого потрібна розминка на уроці фізичної культури?

А. Для задоволення

 Б. Для розігріву м'язів до основного навантаження

 В. Для краси тіла

9. Види побудов на уроці фізичної культури?

А Лінійка Б.Квадрат В .Шеренга, коло, колона

10.На яких частинах тіла можна виміряти пульс?

 зап'ясті шиї скроні серці

Тести  Фізична культура  7-9 класи  

Запитання 1 Гімнастика – це:

 найбільш видовищний вид спорту;. найбільш масовий вид спорту; найбільш спортивний вид спорту

Запитання 2 Вперше термін "гімнастика":

 з'явився у стародавніх греків у 18 ст. до н. е.

 з'явився у стародавніх римлянів у 18 ст. до н. е.

 з'явився у стародавніх турків у 18 ст. до н. е.

Запитання 3 Заняття фізичними вправами проводили у спеціальних закладах:

 ангарах; спортивних залах; гімназіях

Запитання 4 Перше офіційне змагання з командної гімнастики було проведено у......

 Фінляндії в 1996 році; Америці в 1965 році;  Італії в 1945 році

Запитання 5 Атлетичною гімнастикою займаються з метою:

формування правильної постави, гармонійного розвитку мускулатури всього тіла,

 виправлення недоліків статури.; формування правильної постави, та гарного настрою;

 формування правильної постави; гармонійного розвитку мускулатури всього тіла

Запитання 6 Кількість гімнастів у команді:

 від 6 до 12; від 9 до 10;від 5 до 15

Самоконтроль.

Під самоконтролем розуміють ряд заходів, що проводяться самим учнем з метою активного спостереження за станом свого здоров'я під час занять різними видами фізичних вправ. Самоконтроль є показником свідомого ставлення фізкультурника, спортсмена до тренувальних занять.
Щоб перевірити, який вплив чинять на організм тренувальні заняття або участь у змаганнях, слід зафіксувати:
1) показники самоконтролю, отримані вранці до зарядки (перевірити пульс і частоту дихання після сну, лежачи в ліжку, потім-стоячи);
2) показники самоконтролю після зарядки;
3) показники самоконтролю, отримані до тренування і відразу після неї;
4) показники самоконтролю, отримані вранці наступного дня.
Порівняння даних, отриманих вранці до тренування і на наступний день після тренування (змагання), дозволяє визначити, чи настав відновлення організму і в якій мірі. Для цього підраховують пульс і частоту дихання за 1 хв. Не всі вміють знаходити пульс, а інші не знають, як його підраховувати. Пульсом називається періодичне  коливання стінок артерії, що викликається поштовхом крові, що викидається серцем в аорту при кожному його скороченні.
У стані спокою пульс у здорової нетренованого
учня зазвичай дорівнює: у юнаків - 60-80 в 1 хв, у дівчат - 70-90. У дівчат пульс, як правило, частіше, ніж у юнаків, на 5-10 ударів.
Частота пульсу залежить насамперед від віку. Чим молодша 
людина, тим частіше у нього пульс. Найбільш рідкісний пульс спостерігається у спортсменів високої кваліфікації. У однієї й тієї ж людини, що знаходиться в стані спокою, частота пульсу змінюється в залежності від часу доби і місця дослідження. Так, якщо вранці у людини, яка ще не встала з ліжка, пульс дорівнює приблизно 58 в 1 хв, то днем ​​частота пульсу може збільшуватися до 63-68, а ввечері - знизитися до 60 в 1 хв. На відкритому повітрі пульс (за інших рівних умов) може бути більш частим. Влітку частота серцевих скорочень вище, ніж взимку.
Пульс залежить також від положення тіла. Найрідкісніший пульс спостерігається в людини, що знаходиться в положенні лежачи. У положенні сидячи пульс частіше на 4-6, а в положенні стоячи - на 10 і більше ударів в 1 хв.
Пульс зазвичай вимірюють на променевій артерії біля основи великого пальця руки. Для цього треба покласти руку на зап'ястя іншої руки так, щоб другий, третій і четвертий пальці лежали біля основи великого пальця у борозні між краєм променевої кістки і сухожиллям, а великий палець охоплював зап'ясті знизу. Пульс можна підрахувати також на скроневій, сонної артеріях або в області лівого соска.
Підрахунок пульсу проводять за секундною стрілкою годинника або секундоміра протягом 10-15 с. Отримане число множать 
відповідно на 6 або 4 для визначення числа серцевих скорочень в 1 хв.
Поряд з контролем пульсу необхідно стежити також за частотою дихання.
Щоб визначити частоту дихання, треба покласти руку на нижню частину грудної клітки або верхню частину живота і кожен вдих і видих (обидві фази) вважати за один подих. При підрахунку треба намагатися дихати нормально, 
природно, не змінюючи частоти. Більш точно частоту дихання можна виміряти у сплячої людини. Визначають частоту дихання у спокої і безпосередньо після навантаження.
Організм добре тренованої людини при збільшенні навантажень задовольняє свої зростаючі потреби в кисні головним чином за рахунок збільшення глибини дихання. Організм нетренованої людини в таких випадках забезпечується киснем головним чином за рахунок прискорення дихання. Якщо у нетренованої людини частота дихання у спокої становить 16-18, то у тренованої вона дорівнює 14-10, а іноді -8-6 в 1 хв. Уповільнення дихання супроводжується збільшенням його глибини, що дуже важливо.

Для розвитку сили можна застосувати слідуючий комплекс. Для його виконання потрібні набірні гантелі та скакалка.
1. З положення сидячи руки ззаду, піднімання ніг в кут з подальшим поверненням в початкове положення.
2. З упору лежачи на підлозі, згинання розгинання рук (віджимання).
3. З основної стійки, присідання з виносом рук з гантелями вперед і вставання на носки з заведенням рук за спину.
4. Лежачи на животі, руки за головою, піднімання і опускання тулуба, прогинаючи спину.
5. Лежачи на спині ,згинання та розгинання ніг і тулуба із захватом руками гомілок.
 6. З основної стійки стрибки через скакалку з обертами вперед.
Дозування вправ на кожному номері (або станції) залежить від функціонального стану учня. Для початкового рівня кількість повторень 15-20 разів. Перерва між вправами в комплексі, знову ж таки залежить від рівня підготовленості учня і коливається в середньому від 30 до 60 секунд. Повторне виконання комплексу слід починати після 4-5 хвилин відновлення. 
Комплекс для розвитку спритності теж включає в себе шість видів вправ. Для їх виконання знадобляться тенісні м’ячі, гімнастична палка та обруч.
1.Одночасний випуск та ловля двох тенісних м’ячів двома руками хватом зверху.
2. З основної стійки стрибки через обруч махом вперед.
3.З основної стійки підкидання та ловля м’яча з одночасним присіданням та торканням підлоги руками , під час польоту м’яча.
4.З основної стійки почергове переступання гімнастичної палки з наступним перехопленням рук і обертанням палиці назад-вверх.
5.Лежачи на животі підкидання і ловля тенісного м’яча (жонглювання).
6. Стоячи на відстані 1м. від стіни, перехід в упор об стіну з подальшим Відштовхуванням і поверненням в початкове положення. В цьому комплексі вправ дозування аналогічне попередньому. Кількість повторення комплексу 4-5разів.
Комплекс вправ для домашнього завдання з фізкультури
1.     Загально-розвиваючі вправи в положенні стоячи: 
- вправи для рук і плечового поясу в різних напрямках ;Вправи для тулуба і шиї (нахили і повороти, руху по дузі і вперед); 
- вправи для ніг (піднімання і опускання, згинання та розгинання в різних суглобах, напівприсід, випади, переміщення центру ваги тіла з ноги на ногу). 
2. Загально-розвиваючі вправи в положенні сидячи і лежачи: 
- вправи для ступні (почергові й одночасні згинання та розгинання, колові рухи);
- вправи для ніг в положенні лежачи і в упорі на колінах (згинання та розгинання, піднімання і опускання, махи); 
- вправи для м'язів живота в положенні лежачи на спині (піднімання плечей і лопаток, те ж саме з поворотом тулуба, піднімання ніг зігнутих або прямих);
- вправи для м'язів спини у положенні лежачи на животі і в упорі на колінах (невелика амплітуда підняття рук, ніг або одночасних рухів руками і ногами з «витягуванням» в довжину). 
3. Вправи на розтягування: 
У півприсяді для задньої і передньої поверхні стегна;
- в положенні лежачи для задньої, передньої і внутрішньої поверхонь стегна;
- в півприсяді або в упорі на колінах для м'язів спини 
- стоячи для грудних м'язів і плечового поясу.
4. Ходьба: 
- махи руками (кисті в кулак, пальці нарізно і ін);
- поєднання ходьби на місці з різними рухами руками (одночасними і послідовними, симетричними і несиметричними);
- ходьба з просуванням (вперед, назад, по діагоналі, по дузі, по колу.
5. Біг - можливі такі ж варіанти рухів, як і при ходьбі. 
6. Підскоки і стрибки: 
- на двох ногах (у фазі польоту ноги разом або в іншому положенні) на місці і з просуванням у різних напрямках (з обережністю виконувати переміщення в сторони); 
- зі зміною положення ніг: у стійку ноги нарізно, на одну ногу, в випад і ін (не рекомендується виконувати більше 4 стрибків на одній нозі підряд) 
- поєднання стрибків і підскоків на місці або з переміщеннями з різними рухами рук.

Немає коментарів:

Дописати коментар