Рекомендації щодо системи домашніх завдань протягом навчального року можна переглянути за посиланням
Тестові завдання (№ 2) з баскетболу 5-6 клас
1.Назвіть основні види передач м’яча в баскетболі:
а. передача двома руками від грудей; б. передача збоку;
в. передача однією рукою; г. скриті передачі.
2. До техніки гри в баскетбол відноситься:
а. удар по м’ячу; б. ловля і передача м’яча; в. блокування м’яча.
3 Свисток судді означає:
а. зупинку гри; б. передача м’яча гравцю; в. ведення м’яча до свого кошика.
4. Штрафний кидок дає команді:
а.два очки; б.три очки; в.одне очко.
5 Вкажіть прийом, який відноситься до техніки гри в нападі в баскетболі.
а. перехват
м’яча; б. подача м’яча; в. кидок м'яча.
6 Визначте основне завдання гравців під час гри баскетбол:
а. закинути м'яч у кошик; б. передати м'яч своєму гравцю; в. провести м'яч до кошика суперника.
7 Визначте основний прийом ловлі м'яча в
баскетболі:
а.двома руками; б.однією рукою.
8 Роком зародження баскетболу вважається:
а. 1895 ; б.1891 в.1892
9 Назвіть де виник баскетбол:
а. Англія; б. США в. Італія
10 Визначте
як виконуються дії з м'ячем у баскетболі:
а.ногами; б.головою; в.руками.
11 Визначте кількість основних гравців які
діють на майданчику у баскетболі:
а.6 гравців б.5 гравців в.7 гравців
12 Гру в баскетбол виграє команда, яка наприкінці ігрового часу набрала
більшу кількість:
а.персональних фолів; б.очків; в.кидків по кошику.
1. При якій кількості фолів гравець повинен бути видалений із гри по правилам баскетбола:
А) 7;
Б ) 6; В) 5:
2.Як
називається рівний рахунок
по закінченню основного
часу гри:
а) овертайм; б) фол; в) аут
3.Скільки
часу відводиться на
атаку кошика
суперника (с):
а)
15; б) 20; в) 24.
4.
Яка максимальна кількість часу відводиться гравцю на введення м’яча в гру:
а) 3 сек. б)5 сек. в)10 сек.
5.
Техніка володіння м’ячом включає в себе наступні
прийоми:
а) ловлю, зупинка, повороти, ведення м’яча; б) передачі мяча, кидки в кошик, ловлю, зупинки, повороти; в) ловлю, передачі, ведення м’яча, кидки в кошик.
6.Чи можливо, щоб гра закінчилась нічийним рахунком?
а)Можливо;б)неможливо;в)призначаєтьсяперегравання. 7. Скільки разів дозволено торкнутися м'яча під час розігрування спірного м'яча?
а) Не
більше ніж двічі; б) необмежену кількість разів; в) не більше одного разу.
8.Скільки часу відводиться на введення мяча в гру?
а) 3 секунди; б) 5 секунд; в) 8 секунд. 9. Команді зараховується поразка із-за недостатньої кількості гравців , якщо під час гри гравців цієї команди на майданчику знаходиться: а)один;б)два;в)три. 10. Скільки гравців дозволяється записати в заявку:
а) 14; б) 12; в) 16. 11.Діаметр баскетбольного кошика (см): а) враховується; б) не враховується; в) враховується з застереженням. 12. Що відбувається з гравцем, який отримав 5 фолів?
а. продовжує грати б. робить
штрафний кидок в. автоматично вибуває з гри
Тестові завдання №2 з модуля «Волейбол»-10 клас
1. Найефективніший вид нападу це :
а)
подача; б) передача; в) нападаючий
удар.
2. Назвіть скільки часу відводиться на виконання подачі:
а) 10
сек б
8 сек.; в) 5 сек.
3. Назвіть де виник волейбол:
а)
Іспанія б) Англі в) США
4. Що в перекладі означає гра у волейбол:
а) ручний м’яч ; б) стрімкий м’яч; в) літаючий м'яч;
5. Визначте висоту сітки для чоловіків:
а) 2м
35см; б) 2м 24см; в) 2м 43см.
6. Скільки волейболістів можуть водночас перебувати на
волейбольному майданчику під час змагань?
а)
10; б) 14; в) 12;
7. Якщо після дозволу судді на подачу гравець, який
подає, підкинув м'яч і не завдав удару, то подачу:
а)
уважають програною; б) повторює той
самий гравець;
в)
повторює інший гравець цієї самої команди.
8. Гравці яких зон можуть брати участь у виконанні
нападаючого удару:
а)
1,2,3; б) 4,5,6; в) 2,3,4.
9. Найефективніший вид захисту це:
а) прийом
м’яча; б) блокування м’яча; в) передача м’яча.
10. Визначте висоту сітки для жінок:
а) 2м 20см; б) 2м 43см;
в) 2м 24см.
11. За виграш у партії команда отримує:
а) 1
очко; б) 3 очка; в) 2 очка.
12. Подачу у волейболі за правилами змагань треба
виконувати:
а) до
свистка судді; б) після свистка судді
; в) під час свистка судді.
Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей
5 кл. |
Зміст нормативів з баскетболу |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Кидки б/б м'яча в кошик однією від плеча або від
грудей. Хл. з 10; дів. з 12 |
х |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
6 |
6 |
6 |
|
д |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
|
2 |
Ведення м'яча на відстані 15 м. з макс.
швидкістю(с). |
х |
4,8 |
4,6 |
4,4 |
4,2 |
4 |
3,9 |
3,8 |
3,7 |
3,6 |
3,5 |
3,4 |
3,3 |
|
д |
5,2 |
5 |
4,8 |
4,6 |
4,4 |
4,2 |
4 |
3,9 |
3,8 |
3,7 |
3,6 |
3.5 |
|
3 |
Кидки в кошик з відстані 2м від кошика двома від
грудей з (10 спроб) |
х |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|
д |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 кл. |
Зміст нормативів з баскетболу |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Кидки б/б м'яча в корзину однією від плеча збоку
від щита. хл. з 10; дів. з 12 Кількість попадань |
х |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
6 |
6 |
6 |
|
д |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|
2 |
Ведення м'яча на відстані 18 м. з макс.
швідкістю (с). |
х |
5 |
4,8 |
4,6 |
4,4 |
4,2 |
4 |
3,9 |
3,8 |
3,7 |
3,6 |
3,5 |
3,3 |
|
д |
5.2 |
5 |
4.8 |
4.6 |
4,4 |
4.2 |
4 |
3.9 |
3.8 |
3.6 |
3.5 |
3.4 |
|
3 |
Кидки б/б м'яча в кошик з 2м. двома від грудей або від плеча |
х |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
6 |
6 |
7 |
|
д |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|
4 |
Кидки в кошик з відстані 4м з (10 спроб) |
х |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
|
д |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
7 кл. |
Зміст нормативів з баскетболу |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
1 |
Кидки б/б м'яча в кошик однією від плеча або від
грудей з 10 спроб 12 спроб. |
х |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||
|
д |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
|||
2 |
Ведення м'яча з кидком у кошик на відстані 20м. |
х |
30 |
28 |
28 |
26 |
24 |
22 |
20 |
18 |
16 |
14 |
12 |
10 |
||
|
|
д |
40 |
38 |
30 |
28 |
26 |
24 |
22 |
20 |
18 |
16 |
14 |
12 |
||
3 |
Кидки в кошик з відстані 2м з 10 спроб хл. а з
12 дів. |
х |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
||
|
д |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|||
4 |
Кидки в кошик з відстані 4м з 10 спроб хл.; 12
спроб дів. |
х |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
||
|
д |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|||
8 кл. |
Зміст нормативів з баскетболу |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Кидки в кошик з під б/б щита однією від плеча
або двома від грудей з 10 спроб хл.; 12 спроб дів. |
х |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|
д |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|
2 |
Ведення м'яча з кидком у кошик на відстані 20м. |
х |
30 |
28 |
26 |
24 |
22 |
20 |
18 |
16 |
14 |
12 |
10 |
8 |
|
д |
35 |
33 |
31 |
29 |
27 |
25 |
23 |
21 |
19 |
17 |
15 |
13 |
|
3 |
Кидки в кошик з відстані 4м з 10 спроб 12 спроб. |
х |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
д |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
|
4 |
Штрафний кидки з 10 спроб з 12 спроб. |
х |
0 |
1 |
|
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|
д |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|
5 |
Ведення м'яча б/б з подвійного кроку з 10 спроб
хл.; 12 спроб дів. |
х |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
|
д |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
9 кл. |
Зміст нормативів з баскетболу |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Кидки в кошик з боку від щита з 10 спроб |
х |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
7 |
|
д |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
|
2 |
Ведення м'яча з кидком у кошик за 30с. |
х |
30 |
28 |
26 |
24 |
22 |
20 |
18 |
16 |
14 |
12 |
10 |
8 |
|
д |
30 |
28 |
26 |
24 |
22 |
20 |
18 |
16 |
14 |
12 |
10 |
9 |
|
3 |
Подвійний крок після ведіння м'яча з 10 спроб |
х |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
8 |
|
д |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
|
4 |
Штрафний кидки з 10 спроб |
х |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
д |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
7 |
|
5 |
Кидки з 4м. з 10 спроб |
х |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
|
д |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
10 кл. |
Зміст нормативів з баскетболу |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Кидки в кошик з боку від щита з 10 спроб |
х |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
д |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
|
2 |
Ведення м'яча на відстані 20м. з кидком в кошик. |
х |
28 |
25 |
23 |
21 |
19 |
17 |
15 |
13 |
11 |
10 |
9 |
8 |
|
д |
28 |
27 |
26 |
25 |
24 |
23 |
21 |
19 |
17 |
15 |
13 |
10 |
|
3 |
Ведення б/б м'яча та кидок у кошик з подвійного
(кроку з 10 спроб) |
х |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
д |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
7 |
8 |
|
4 |
Штрафний кидки з 10 спроб |
х |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
8 |
|
д |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
7 |
|
5 |
Кидки в кошик з середньої відстані з 3х точок (12
спроб) |
X |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
д |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
11 кл. |
Зміст норамативів з баскетболу |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Ведення м'яча.
Кидок в кошик після ведення |
х |
26 |
23 |
21 |
19 |
17 |
15 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
|
|
д |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
18 |
16 |
14 |
12 |
10 |
9 |
2 |
Кидки в кошик з 10 спроб збоку від
щита однією від плеча або двома від грудей. |
X |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
д |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
7 |
3 |
Кидки з Зх
точок на відстані 4м. Середньої відстані з 10 спроб |
х |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
6 |
7 |
7 |
8 |
8 |
|
|
д |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
7 |
8 |
4 |
Штрафний
кидки з 10 спроб |
х |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
7 |
8 |
|
|
д |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
7 |
5 |
Кидки в кошик з середньої відстані з 5х точок 10-12 спроб |
х |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
д |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
7 |
7 |
1. Зробіть вправи для розвитку гнучкості за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=AZB8nWh-LWE або додатковий комплекс з 8 вправ.
2. зробіть фото кожної вправи або відео виконання(за бажанням)
3. згідно отриманих знань виконайте вправу нахил вперед з положення сидячи і заміряйте лінійкою власну гнучкість.
Зміст нормативів з футболу |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Жонглювання з м'ячем |
х |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
5 клас - 3 спроби
|
д |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Жонглювання
з м'ячем з 3 спроб |
х |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
10 |
12 |
14 |
16 |
6 клас – 3 спроби
|
д |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Жонглювання
з м'ячем з 3 спроб |
ю |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
12 |
14 |
16 |
18 |
20 |
8 клас – 3 спроби
|
д |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
7 |
8 |
8 |
8 |
10 |
13 |
15 |
Жонглювання
з м'ячем з 3 спроб |
х |
4 |
5 |
6 |
8 |
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
20 |
22 |
24 |
10 клас – 3 спроби
|
д |
3 |
5 |
6 |
7 |
9 |
11 |
13 |
15 |
16 |
18 |
20 |
22 |
В кого немає м'яча жонглюйте повітряною кулькою або власноруч виготовленим м'ячем з паперу і скотчу!
Короткий відеозвіт виконання ДОМАШНІХ завдань відсилайте на вайбер за номером 0507865222, для оцінення вашої роботи під час карантину.
А. Прогулянка на свіжому повітрі Б. Заняття фізичними вправами, іграми, спортом В. Виконання вправ
2. Що
допомагає прокинутися нашому організму вранці:
А. Будильник Б. Ранкова зарядка В. Сніданок
3. Займатися фізкультурою треба?
А. Щоб не хворіти Б. Щоб стати сильним і здоровим В. Щоб швидко бігати
4.
Фізичні якості людини - це:
А. Важливість, терпіння, жадібність Б. Сила, швидкість, витривалість, гнучкість, спритність
В. Грамотність, лінь, мудрість.
5.
Для чого потрібні фізкультхвилинки?
6. Обруч, м'яч, гантелі, скакалка-це:
А. Предмети для гри Б. Шкільне приладдя В. Спортивний інвентар
7.
Правильний розподіл часу на заняття і відпочинок - це ...
А. Режим харчування
Б. Режим дня
В. Рухова активність
А. Для задоволення
Б. Для розігріву м'язів до основного
навантаження
9.
Види побудов на уроці фізичної культури?
А Лінійка Б.Квадрат В .Шеренга, коло, колона
10.На
яких частинах тіла можна виміряти пульс?
зап'ясті шиї скроні серці
Тести Фізична культура 7-9 класи
Запитання 1 Гімнастика – це:
найбільш видовищний вид спорту;. найбільш масовий вид спорту; найбільш спортивний вид спорту
Запитання 2 Вперше термін "гімнастика":
з'явився у стародавніх греків у 18
ст. до н. е.
з'явився у стародавніх римлянів у
18 ст. до н. е.
з'явився у стародавніх турків у 18
ст. до н. е.
Запитання 3 Заняття фізичними вправами проводили у спеціальних
закладах:
ангарах; спортивних залах; гімназіях
Запитання 4 Перше офіційне змагання з командної гімнастики було
проведено у......
Фінляндії в 1996 році; Америці в 1965 році; Італії в 1945 році
Запитання 5 Атлетичною гімнастикою займаються з метою:
формування правильної постави,
гармонійного розвитку мускулатури всього тіла,
виправлення недоліків статури.; формування правильної постави, та гарного настрою;
формування правильної постави; гармонійного розвитку мускулатури всього тіла
Запитання 6 Кількість гімнастів у команді:
від 6 до 12; від 9 до 10;від 5 до 15
Самоконтроль.
Щоб перевірити, який вплив чинять на організм тренувальні заняття або участь у змаганнях, слід зафіксувати:
1) показники самоконтролю, отримані вранці до зарядки (перевірити пульс і частоту дихання після сну, лежачи в ліжку, потім-стоячи);
2) показники самоконтролю після зарядки;
3) показники самоконтролю, отримані до тренування і відразу після неї;
4) показники самоконтролю, отримані вранці наступного дня.
Порівняння даних, отриманих вранці до тренування і на наступний день після тренування (змагання), дозволяє визначити, чи настав відновлення організму і в якій мірі. Для цього підраховують пульс і частоту дихання за 1 хв. Не всі вміють знаходити пульс, а інші не знають, як його підраховувати. Пульсом називається періодичне коливання стінок артерії, що викликається поштовхом крові, що викидається серцем в аорту при кожному його скороченні.
У стані спокою пульс у здорової нетренованого учня зазвичай дорівнює: у юнаків - 60-80 в 1 хв, у дівчат - 70-90. У дівчат пульс, як правило, частіше, ніж у юнаків, на 5-10 ударів.
Частота пульсу залежить насамперед від віку. Чим молодша людина, тим частіше у нього пульс. Найбільш рідкісний пульс спостерігається у спортсменів високої кваліфікації. У однієї й тієї ж людини, що знаходиться в стані спокою, частота пульсу змінюється в залежності від часу доби і місця дослідження. Так, якщо вранці у людини, яка ще не встала з ліжка, пульс дорівнює приблизно 58 в 1 хв, то днем частота пульсу може збільшуватися до 63-68, а ввечері - знизитися до 60 в 1 хв. На відкритому повітрі пульс (за інших рівних умов) може бути більш частим. Влітку частота серцевих скорочень вище, ніж взимку.
Пульс залежить також від положення тіла. Найрідкісніший пульс спостерігається в людини, що знаходиться в положенні лежачи. У положенні сидячи пульс частіше на 4-6, а в положенні стоячи - на 10 і більше ударів в 1 хв.
Пульс зазвичай вимірюють на променевій артерії біля основи великого пальця руки. Для цього треба покласти руку на зап'ястя іншої руки так, щоб другий, третій і четвертий пальці лежали біля основи великого пальця у борозні між краєм променевої кістки і сухожиллям, а великий палець охоплював зап'ясті знизу. Пульс можна підрахувати також на скроневій, сонної артеріях або в області лівого соска.
Підрахунок пульсу проводять за секундною стрілкою годинника або секундоміра протягом 10-15 с. Отримане число множать відповідно на 6 або 4 для визначення числа серцевих скорочень в 1 хв.
Поряд з контролем пульсу необхідно стежити також за частотою дихання.
Щоб визначити частоту дихання, треба покласти руку на нижню частину грудної клітки або верхню частину живота і кожен вдих і видих (обидві фази) вважати за один подих. При підрахунку треба намагатися дихати нормально, природно, не змінюючи частоти. Більш точно частоту дихання можна виміряти у сплячої людини. Визначають частоту дихання у спокої і безпосередньо після навантаження.
Організм добре тренованої людини при збільшенні навантажень задовольняє свої зростаючі потреби в кисні головним чином за рахунок збільшення глибини дихання. Організм нетренованої людини в таких випадках забезпечується киснем головним чином за рахунок прискорення дихання. Якщо у нетренованої людини частота дихання у спокої становить 16-18, то у тренованої вона дорівнює 14-10, а іноді -8-6 в 1 хв. Уповільнення дихання супроводжується збільшенням його глибини, що дуже важливо.
Немає коментарів:
Дописати коментар