СторінкиТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ для учнів 5-6 класі НУШ (Уманського ліцею №3)

СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА (Уманський ліцей №3)

                                                     УМАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 3                                                18 вересня 2024 року, згідно плану проведення спортивно-масових заходів, в Уманському ліцеї №3  вчителем фізичної культури Породзинським М.П., було проведено відкритий Олімпійський урок «Веселі Олімпійські естафетки», в якому змагалися учні 5-А та 5-Б класів.

Кожен, хто був  учасником або вболівальником, отримав  заряд бадьорості й зміцнив  своє здоров’я. Створення атмосфери свята в естафетах - змаганнях, як один із аспектів психічного здоровя ,  виховання  любові до фізкультури та спорту ; розвиток  пам’яті , уваги , організованості , самостійності , уміння узгоджувати інтереси , долати труднощі ; виховувати в учнів почуття дружби, колективізму, взаємовиручки .

Переможених не було – вирували спортивний запал та весела атмосфера. Пропаганда здорового способу життя має свої позитивні результати.

За участь команди були нагороджені грамотами, але найголовніше, що всі учасники Олімпійського уроку були згодні, що « Здоров’я дитини –багатство родини! Здоров’я народу – багатство нашої незалежної країни!»                                                                                  Ознайомитись з цим матеріалом ви можете звернувшись за посиланням                                            

Олімпійський урок

                                                       «Веселі олімпійські естафетки»                                                           2023 рік

Традиційно, згідно положення про проведенню Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня, протягом вересня - жовтня місяців 2023 року в нашому Уманському ліцеї № 3 ми провели 5 вересня відкритий Олімпійський урок «Веселі Олімпійські естафетки» серед учнів 4-А та 4-Б класів, адже  піклуватися та дбати про здоров’я учнів є нашим пріоритетом. Готуватися до проведення свята розпочали завчасно. Вчитель фізичної культури Породзинський М. П. в тісній співпраці з класоводами 4- А (Волковою Н.С.), 4-Б (Чуганською Г.Г.) та організатором дитячого колективу (С.С. Мамчур), за що їм величезна вдячність, продумав та вдало підібрав цікаві олімпійські естафетки спортивно-розважального характеру. Але без дитячого колективу, яким я дуже пишаюсь і задоволений, що викладаю уроки фізичної культури в 4-х класах та вчасній допомозі батьків, адміністрації ліцею, такого чудового Олімпійського уроку не відбулося б.

Кожен, хто був  учасником або вболівальником, отримав  заряд бадьорості й зміцнив  своє здоров’я. Створення атмосфери свята в естафетах - змаганнях, як один із аспектів психічного здоровя ,  виховання  любові до фізкультури та спорту ; розвиток  пам’яті , уваги , організованості , самостійності , уміння узгоджувати інтереси , долати труднощі ; виховувати в учнів почуття дружби, колективізму, взаємовиручки .

Переможених не було – вирували спортивний запал та весела атмосфера. Пропаганда здорового способу життя має свої позитивні результати.

За участь команди були нагороджені дипломами, але найголовніше, що всі учасники Олімпійського уроку були згодні, що « Здоров’я дитини –багатство родини! Здоров’я народу – багатство нашої незалежної країни!»

 Ознайомитись з цим матеріалом ви можете звернувшись за посиланням




 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар