04.02. 2022 рік. Роботу та рекомендації учням та батькам гуртка "ФУТБОЛ" можна переглянути за посиланням
Гурток з футболу (керівник учитель фізичної культури Породзинський М.П.) в нашій школі працює на базі 5 - 8-их класів. Основна мета занять гуртка з футболу – формування фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я школярів, фізичної культури особистості засобами футболу, оволодіння найпростішими елементами футболу на основі поглибленого вивчення шкільної програми з футболу, розвиток основних фізичних якостей та рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості учнів.
Основний принцип цієї системи – надання кожному, хто бажає займатися та навчатися футболу, можливості проявити себе, або можливістю отримати відповідну спеціальність. Ефективність роботи гуртка з точки зору спортивних результатів має забезпечити відбір обдарованих дітей та наступність і безперевність в їх футбольній освіті.
МАЛЮВАТИ
ЧИ ГРАТИ У ФУТБОЛ? ЯК ВИБРАТИ ГУРТОК ДЛЯ ДИТИНИ
Як
вибрати гурток для дитини — корисні лайфхаки для батьків.
Батьки щороку віддають своїх малюків до 1000 і 1 гуртка. І це
цілком нормально.
Хтось хоче виховати справжнього вундеркінда, а інші просто хоч
на трохи відволікти від
Різномантіні секції і справді позитивно впливають на дитину,
всебічно розвиваючи її та даруючи нові знайомства.
Проте варто пам’ятати, що будь-який гурток принесе користь лише
тоді, коли він у задоволення.
Як
вибрати дитячу секцію?
Не керуйся власними мріями
Найважливіше — це прислухатись до побажань дитини.
Запитай дитячу думку
Коли ти зрозумів(-ла), що вирішувати не тобі, час поцікавитись
дитячими побажаннями.
Розкажи, а краще покажи різномантні варіанти.
Сходи із малечою на заняття з танців або ж тренування футбольної
секції.
По реакції дитини відразу буде зрозуміло, чи до душі їй
запропоноване тобою хобі.
Слідкуй за дитячим потенціалом
Можливо, у твого малюка вроджений музикальний слух?
Або ж ти давно помітив(-ла) дивовижну гнучкість донечки?
Не зволікай! Час розвивати природні обдарування.
Звісно ж, перед цим зацікавивши дитину!
Врахуй не лише інтереси, а й стан здоров’я
Не бійся пробувати
Якщо дорослі часто не можуть виначитись із тим, що хочуть, то
чого очікувати від дітей?
Сьогодні твою дитину може цікавити малювання, а завтра футбол.
Дозволь своїй малечі пробувати те, що їй подобається, помилятись
і знову пробувати.
У цьому ж і полягає всебічний розвиток, чи не так?
Проте, якщо твоя дитина втратила інтерес до десятка гуртків, не
потурай їй у цьому. Долати труднощі теж треба вміти.
Звертай увагу на характер
Словом, гуртки мають допомогти дітям розвинути не лише природні
обдарування, а й ті риси, яких у них бракує.
Наостанок,
важливо не завнатжувати дитину безліччю різних секцій. Дозволь їй приймати
рішення самостійно й провести щасливе дитинство!
Аналіз роботи
гуртка «Футбол»
Підготував керівник гуртка
Породзинський М.П.
Футбол є важливою складовою фізичної культури. Через навчання футболу формується стійкий інтерес дітей до занять фізичною культурою, зокрема до здорового способу життя взагалі.
Гурток «Футбол» в нашій школі розпочав свою роботу 1 вересня 2021 року і працює він на базі 5-7 класів. З цього часу футбол став невидимою частиною життя школярів. Учні школи займаються футболом згідно розкладу та на перервах, що дало змогу покращити дисципліну під час перерви та залучити неблагонадійних юнаків до здорового способу життя.
Основна мета занять гуртка з футболу – формування фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я школярів, фізичної культури особистості засобами футболу, оволодіння найпростішими елементами футболу на основі поглибленого вивчення шкільної програми з футболу, розвиток основних фізичних якостей та рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості учнів.
У процесі занять футболом вироблялися різноманітні рухові навички, ,поліпшилася координація, прискорилася реакція, підвищився загальний рівень фізичної підготовки, технічної і тактичної майстерності спортсменів.
На заняттях гуртка «Футбол» вихованці оволодівали знаннями з історії футболу, техніки володіння м’ячем, розвивали фізичні якості.
Навчальний матеріал адаптований до занять з дітьми різного рівня підготовки, передбачає загальну фізичну, а не спортивну спрямованість і містить найпростіші елементи техніки та дій у нападі та захисті, а також вправи з елементами футболу для розвитку фізичних якостей.
Під час вивчення елементів техніки та дій у позиції захисту в учнів формуються нові рухові навички. Тому кожний прийом вивчають відповідно до стадій формування рухових навичок. При цьому дотримувалася така послідовність:
ознайомлення з прийомом;
вивчення прийому у спрощених умовах;
вдосконалення прийому в умовах, близьких до ігрових;
закріплення прийому в русі.
Програма для гурткової роботи розроблена відповідно навчальної програми «Фізична культура. 5–9 кл.» Програма характеризується спрямованістю на певний вид спорту. Навчальна програма побудована на основі модульної системи. Навчальний матеріал адаптований до занять з учнями різної підготовленості, передбачає спортивну спрямованість і містить елементи техніки та дій у нападі й захисті, теоретичні відомості, а також вправи з елементами футболу для розвитку фізичних якостей. Під час побудови навчального процесу використовувалися різноманітні дидактичні методи, враховуючи вікові особливості учнів, матеріалу, що вивчається, а також наявні матеріальні можливості школи. У процесі навчання футболу застосовувалися такі групи методів:
— наочні (показ вправ, демонстрація вправ на схемі, макеті, екрані тощо);
— словесні (розповідь, пояснення, вказівка, зауваження, переконання, бесіда тощо);
— практичні (метод вправ та його варіанти — початкове вивчення прийомів у цілому або частинами), метод багаторазового повторення (перемінний, інтервальний, ігровий, змагальний тощо).
Під час вивчення елементів техніки та дій у нападі й захисті в учнів формуються певні рухові навички. Тому кожний прийом вивчали відповідно до стадій формування рухової навички. При цьому дотримувалися такої послідовності:
— ознайомлення з прийомом;
— вивчення прийому у спрощених умовах;
— вдосконалення прийому в умовах, близьких до ігрових;
— закріплення прийому в грі;розчеплення ігрових комбінацій по частинах.
Учні вдало засвоювали навчальний матеріал, проявляли інтерес до занять футболом та різними спортивними іграми, що сприяли активної участі у спортивному житті школи.
Гуртківці під час змагань.
Немає коментарів:
Дописати коментар